Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Dere som kan litt mer om feltet. Hva tror dere om dette i forhold til Targovax sine forsøk?

Edit: Dette blir kanskje i en mye tidligere fase enn det Targo jobber med?

Der vil vel fortsat være et stort behov for behandling; der er, som eksemplet viser i artiklen, flere muligheder for at diagnosticere melamona, men jeg finder det utopisk at tro, at det vil være muligt at behandle en patient tilstrækkeligt ved at observere en blodbane.

Diagnosticering kræver jo (ofte) en efterfølgende behandling og eftersom malignant melanoma er langsomt voksende, opdages det ofte på et tidspunkt hvor patienten er (langt) forbi stadiet med enlige kræftceller og skal behandles for regulære tumorer.

Det er sådan jeg forstår det … men spændende med flere muligheder.

Fantastisk volum i dag! Traders marked…

Nærmer seg et brudd her nå, volumet er avtagende og minimalt. Chartet er logaritimisk, og det har vært en bratt fallende trend i lang tid. Et mulig brudd ut i mars ble trykket ned av emisjonen. Slike korte brudd ut av trend, er likevel ofte et forvarsel om det som kommer…

2 Likes

Du traff jo bra i Pcib…:wink:

Ser man på ukes-chartet så har vi brutt igjennom taket. Vi har siden mai ligget i en “akkumulerings-fase”. Slike faser blir som regel avsluttet med veldig lavt volum. Så ja store kursendringer er ikke langt unna nå :slight_smile:

2 Likes

…og så kommer amatøren med sitt dumme spørsmål: Mener dere store kursendringer opp eller ned? :smiley:

(Kan eventuelt også si “akademikeren med sin OCD om å skrive klart og tydelig”)

1 Like

Tipper svaret er “Ja, enten opp elller ned”

Jeg mener selvsagt opp da jeg har hamstret veldig mange aksjer de siste ukene. Men jeg gir ikke andre investerings-råd. Så det for være opp til enhver å bestemme :slight_smile:

5 Likes

Det gir absolutt mening. Jeg har flere TRVX enn noen gang før, så jeg står definitivt på samme side. Vurderer litt flere i dag.

3 Likes

Ta plass!

4 Likes

Hadde ikke vært feil med en positiv børsmelding før KOL-eventet i kveld. Helst før børsens stengetid :ok_hand:t2:

4 Likes

Mener vi har et symmetrisk triangel, og da er det i utgangspunktet usikkert hvilken vei det går. Fra læreboka:

“En symmetrisk triangel formasjon oppstår når to trendlinjer fra et støtte og et motstandsnivå konvergerer mot hverandre slik at det danner et triangel. Formasjonen blir dannet ved at det etableres lavere topper sammen med høyere bunner. Det som gjør denne tekniske formasjonen vanskeligere enn de andre å bruke er at den ikke angir noen retning. Det er først når man får et brudd at retningen blir fastsatt. Det er til forskjell fra stigende triangel formasjon og fallende triangel formasjon.”

Vi har sett noen brudd ned i denne aksjen tidligere, noe har jeg har antydet i det log. chartet. Garantier er det derfor ikke lett å gi, men her må vel hver og en vurdere markedsverdi i dag i forhold til potensial og muligheter (utviklingen i selskapet). Har selv tatt en del lodd her siste tiden, og tror det kan bli meget interessant framover!

Man kan si noe om potensialt i et eventuelt brudd opp. Ved brudd opp skal det etter boka være et potensial på minst høyden i trekanten, som er ca 3 (fra 4,21 til 7,20). Da bør et brudd trolig gi reaksjon opp til minst 8 kroner, i første omgang. Her er det jo også en del motstand (en god del handler i dette området).

2 Likes

https://www.tradingview.com/x/gd6BplU0/

Et utsnitt av det aktuelle triangelet.

Liten sluttspurt før Kol-møtet?

1 Like

2 timer og 5 min. til vi får nyheter. Spennende …

3 Likes

Økende anerkjennelse for onkolytiske virus

10 Likes

Minder om at dagens præsentation af Dr. Alexander Shoushtari, Principal Investigator, Memorial Sloan Kettering Cancer Center, NYC kan følges live @ https://services.choruscall.com/links/trvx191115.html

Arrangementet starter November 15, 2019 kl. 20:00 lokal tid (… check selv, hvis du vil være sikker).

10 minutters ventetid endnu … med beroligende stemningsmusik :slight_smile:

1 Like

Er det noen som har tilgang på hele artikkelen elektronisk her?

Litt Lotto aktig musikk, kan jeg ta det som en indikasjon på at vi vinner i kveld? :sweat_smile::innocent: