Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

tror ikke folk er vetuge jeg … haha :joy: for en utvikling asså!

er nok mange som blir tatt på senga her de neste uker når det kommer meldinger :slight_smile:

Nå kan vi ikke lengre se hvilken megler som selger, men det virke på meg som det er en større aktør som pøser ut aksjer, typisk ved slik hendelser er at aksjen bouncer rett opp igjen når de har tømt seg.

3 Likes

Er jo ikke mye volume da :slight_smile:

1 Like

Tydligvis nok til å flytte aksjen.

Bare små poster til å manipulere kursen.

Anonymous Broker
Anonymous Broker
400 18,90 09:25:00 Realtidskurs
Anonymous Broker
Anonymous Broker
400 19,08 09:22:58 Realtidskurs
Anonymous Broker
Anonymous Broker
1 000 19,08 09:21:15 Realtidskurs
Anonymous Broker
Anonymous Broker
700 19,10 09:18:32 Realtidskurs
Anonymous Broker
Anonymous Broker
1 000 19,00 09:18:25 Realtidskurs
Anonymous Broker
Anonymous Broker
1 200 19,00 09:18:25 Realtidskurs
Anonymous Broker
Anonymous Broker
1 100 19,00 09:18:25 Realtidskurs
Anonymous Broker
Anonymous Broker
500 19,00 09:18:16 Realtidskurs
Anonymous Broker
Anonymous Broker
1 100 18,94 09:16:33 Realtidskurs
Anonymous Broker
Anonymous Broker
205 18,94 09:16:33 Realtidskurs

Det er ikke så merkelig at en del folk selger. Den feilet jo på å bryte opp, og da er det mange som tror den skal ned. De fikk visst rett også. Kudos til Defender for godt tips om kjøp på 18,80 :slight_smile:

Jeg må lære meg å selge aksjer, altså! Hadde jo tjent titusener ved å selge noe på 21,XX og kjøpt igjen nå.

3 Likes

Da er vi to! :slight_smile:

1 Like

Personlig så har jeg issues med både kjøp og salg, men i dag så har jeg faktisk vært flink å kjøpt litt targo til under 19.

Let the meldings roll.

3 Likes

Let the kurs gå bananas😀

Ganske drøyt at disse små salgene vipper kursen så mye, her tjener folk med mye penger grabs, og jeg er ikke en av de :frowning:

Hva slags triggere har vi i vente nærmeste tiden? Trodde vi skulle stige mer enn dette etter de siste nyhetene…Kursen synker på lavt volum, så det er ikke så uvanlig.

@Bentus

  • To år TG01 cohort #2
  • Interrimdata Oncos102 Mesothelioma
  • (3 år TG01 cohort #1. Jeg vet ikke om dette kommer, men jeg tror det.)

Hadde vært interessant å høre hvor lenge de har tenkt å følge opp pasientene i TG-studiet. Einarsson har sagt at “Det blir spennende å se om vi får noen langtidsoverlenvende”, så da håper jeg de følger dem i mange år, selv om “Estimated Study Completion Date” er juni 2018.

Ble fort 18-ish…

Kjøpte mer på 20 selv. Tenkte å bidra på sperre for å beskytte egen investering. Som ikke lyktes helt.:sweat_smile:Har troen og vil ikke selge i år

3 Likes

Støttekjøp er nok generelt ikke den beste teknikken om du ikke er et hedgefond :stuck_out_tongue:

1 Like

Stemmer det men jeg trodde/ håpet 20 skulle holde denne gangen. Og har sluttet med trading for en stund rett og slett for jeg har ståltro på selskapet og er tungt vektet(til aksjemygg å være) Det må gå veien i trvx eller nano ellers ryker aksjekarriæren😅

3 Likes

Haha, samme her :sweat_smile:

Denne videoen er veldig relevant. Den stiller gode spørsmål og det er fint å få det presantert grafisk.
Etter å ha sett denne så skjønner man hvordan pasienter kan dø selv om de har fått god immunrespons fra TG01. Veldig spennende om pivotalstudiet får en arm med CPI-kombinasjon! Merck pretty please :crossed_fingers::pray:

6 Likes

Lite endringer i topp 20 med siste ukens fall.

36

4 Likes

jeg finner ikke den negative børsmeldingen som har sendt Targovax ned 3,50kr siste uke jeg ?! :stuck_out_tongue:

hehe … Må lure på hvem som har fått panikk og vil selge ned mot 18 kr !

Nærmer oss Februar raskt nå , det kan bli meget gøy !! :slight_smile: :moneybag:

5 Likes

Den er da gået i plus nu, mon vi har set bunden for denne gang.

3 Likes