Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Conan Exiles server (FUNCOM)

samme på PVE server 2 vertfall

NPCer ser ut som kun respawner etter at serveren resettes. Tror det er et sentralt problem. Nullstille serveren fjerner vel alt vi har gjort? Det hadde vært veldig kjedelig!

Håper at patchen som er på testlive nå fikser noe av problemene med dyrene. De står ofte i store klynger oppå hverandre.

Håper også flere kommer på serverem. Morsomt når det er litt liv i verdenen :slightly_smiling_face:

Skal vi lage en arena som vi kan slåss litt i ?

1 Like

Ikke wipe! Det er en del som har brukt mye tid på å bygge nå. Det ville vært dødskjipt å måtte starte på nytt igjen. Vi får heller melde feilen til funcom, og håpe patchen hjelper.

Kan du legge inn automatisk restart av server en gang i døgnet til det har kommet fiks på dette? Så får vi hvertfall noen npc

1 Like

Har @Celestar @feiebrett og @jenruu vært på offline raid hos the wildlings I basen like ved npc-byen i midten i nord?

@Tomjoh, vi må forsvare oss

Allianse tom og Thomas ?

1 Like

Ja. Vi har alliert oss etter at @Evilfreud var på raid en gang

Det var bare en gang! :stuck_out_tongue:

2 Likes

Ja, det var bare en gang, men gjort er gjort og pult er pult :wink:

1 Like

Grunnen til det var entertaineren som var der. Sto “Decayed” på dørene så trodde det var en forlatt base. Beklager!

Hadde Corruption som ikke fikk fjernet.

Hvilken clan er dere?

Hvordan det? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Sånn at jeg vet hvem jeg skal sloss med når jeg møter de. Og så jeg finner ut hvor dere holder til :slight_smile: (og nei, jeg kommer ikke til å offline raide)

1 Like

Skruf
8 tegn

Og, så naboen altså

Huff, dårlige naboer tydeligvis :roll_eyes:

1 Like

Ser du tok ut ett par av thrallene mine. Håper du likte heisen min :slight_smile:

Høres ut som det kan bli litt action på serveren. :smiley:

1 Like

Hvilken base var det?

I enden av aquaducten i nord (ingame navn mitt er Thomaje). Laget heis opp til broen og over til aquaducten med vann/foss. Setter ikke opp noen nye thraller der så det er bare å bruke heisene hvis du trenger en kjapp og trygg vei nordover :slight_smile:

2 Likes