Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

TekInvestor er 2 år :)

Takk for tipset, skal høre om noen på jobb har den telefonen så jeg kan debugge litt.

Artig oversikt, håper ikke sjefen har tilgang :joy:

3 Likes

wow er jeg ikke på listen en gang?

til dere andre, get a wife!

7 Likes

Vi driver med å få råd til en :yum:

1 Like

Ja, det er ikke billig. Sant @Irathi? :smile:

2 Likes

Koster 2 armer og en kuk i bånd…

3 Likes

Tiden man “henger” på forsiden ser ikke ut til å telle som lesetid? :grin: For jeg har nok mye mer “presence” enn 11 dager :smile: Jeg er en sånn som når jeg er på jobb, så har jeg tekinvestor.no åpen stort sett hele dagen og kikker innom og leser når jeg kan.

1 Like

Sesjonen din blir nok innaktiv etter et par min uten scrolling, tipper jeg. Hjelper nok ikke bare å ha siden oppe :wink:

1 Like

Nei, hvis online presence hadde telt med, ville jeg nok hadd røffli 150 dager lesetid :sunglasses:

Edit: Siden mars i fjor…

1 Like

Den teller bare tid i tråder :smile:

4 Likes

Hei pdx i en par dager har Tek ikke virket på pc-en min? Virker ok på mobil hva har skjedd
Mvh Espeset
Får opp siden men kan ikke lese noen poster

Hvilken nettleser bruker du?

Explorer

2 Likes

Kniz :grin:

1 Like

Au ja, på jobb har vi Win 7 med IE 11, så her måtte jeg “lure” inn Chrome for å kunne se tekinvestor.
Til informasjon så funker det helt perfekt med Win 10 og Edge!

1 Like

Hmm. Har dere med IE11-problemer mulighet til å se om det står noe i konsoll-loggen som kan gi et hint om hva som er feil?

Kan virke som det har noe med chat-pluginen å gjøre: https://meta.discourse.org/t/problems-clicking-topic-links-in-ie11/57619/7

1 Like

Dette er akkurat det som skjer i IE11 hos meg. Når jeg klikker for å åpne en tråd skjer det ingenting, men url i adressefeltet endrer seg. Og chatten er helt borte.

Edit: Etter en liten stund åpnes en blank side. Så det akkurat nå :slight_smile:

1 Like