Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Telefonselgere

Har de siste dagene fått flere oppringninger hver dag fra england (+44 20 8089 **** og +44 20 3608 ****) som spør om jeg er interessert å investere i bla bla bla. Jeg gidder som regel ikke å snakke med de men ber de om å reise en viss plass. Er det noen andre som har vært utsatt for denne telefon «terroren» i det siste?

Dette er et wiki-innlegg som alle kan redigere for å lage en oversikt over alt man bør vite om denne investeringsmuligheten. Det hjelper nye og eksisterende medlemmer raskt forstå og ta stilling til en investering. Bruk Rediger-knappen nede til høyre for å legge til noe :slight_smile: Takk!

Nåke so inn i da satans. (Som vi seier)

Lærte meg akkuratt “blokker nummer” funksjonen.

“Hello and thank you for calling the Norwegian homosexual hotline. Please confirm that you by calling this number accept a minute tax of minimum £10”. De slutta brått å plage meg

11 Likes

Den må jeg og få hvis ikke denne terroren slutte

Hehe

Faen, får disse anropene i et sett. Vurderer alvorlig talt å deaktivere muligheten for anrop fra utenlandet gjennom mobiloperatøren :smirk:

Hvis det er mulig så gjør jeg det med en gang

Edit, har abb hos ice og der gikk jeg inn på abonnement innstillinger og reserverte meg mot samtaler fra utlandet.
:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

https://www.telenor.no/privat/kundeservice/telefonhjelp/fleksibel_sperring.jsp

Mulig å gjøre hos Telenor, legger ved linken over da flere sikkert ønsker å benytte seg av tjenesten :grinning:

1 Like

Det lønner seg å være smart. Regner med at samtalen blir dyr om man tar telefonen fra innkommende anrop fra Utlandet?

Men fikk også telefon fra ett norsk 21 nummer idag hvor en forbanna engelskmann begynte å tyte om det samme.

1 Like

Nei du skal ikke bli belasta for det. Det har jeg sjekka med min konto hos ice

1 Like

Man blir ikke belasta noe for samtale fra utlandet helsigvis. Deg er bare en dårlig mye gamle tanter tror på

1 Like

Hva har skjedd med rett skriving @Evilfreud i det siste? Sniffa på flaska? :joy:

Se annen tråd, men mobil, lagg fra helvette og spansk edge nett

2 Likes

Interessant. Hvor mange av dere har nylig registrert seg på Investing.com, hvor man må legge inn telefon nummer for å få tilgang? Jeg registrerte meg for et par uker siden og etter det har jeg blitt oppringt av utenlandske telefonselgere. Synes det virker litt for tilfeldig.

Det kjipe er at jeg har en jobb som gjør at jeg nesten må ta telefonen når jeg blir oppringt av utenlandske nummer :slight_smile:

21403342

21 96 61 12

Jeg har registrert meg hos de men huske ikke helt om jeg skrev ned mitt nummer

Har de ringt flere ganger om dagen?

Har selv opplevd mye mas etter at jeg registrerte meg på investing.com, men etter noen dager med svarte listing ble det stilt i noen uker. Nå har det tatt seg opp igjen =(