Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tradefloor

Er det noen som har erfaringer med dette nettstedet?

1 Like

Ingen personlige erfaringer med Tradefloor, men skal man stole på deres egne resultater som de jevnlig publiserer på Twitter - @TradefloorNO ser det ikke så verst ut. For øvrig ingenting å utsette på brukervilkårene deres heller.

Hadde styrt langt unna. Finnes ingen måte å se hvem som står bak, og hele greia stinker frem til noen kan bevise det motsatte. Fancy side og anonyme bakmenn. Du får gjøre deg opp en egen mening men det lukter.

I de aller fleste tilfeller er det som du sier. Derimot viser enkel research på Tradefloor at det er opprettet under det norskregistrerte aksjeselskapet Praesto Coi AS som forøvrig har holdt på i noen år allerede. Et enkelt firmasøk hos Proff.no viser oss hvem som er adm. dir og styreleder, hvorav sistnevnte er Christian Westlye Larsen. Fant en artikkel om han i Aftenposten “Norske Christian ble best i kullet på fransk eliteskole”. Tydeligvis sitter det noe mellom hodet hans, og vi får håpe at han bruker det mer fornuftig enn å utnytte andre!

Jeg stiller meg alltid kritisk til slike nettsider, men basert på andre omtaler om hva folk på Twitter har skrevet virker nå dette som en av de mer ærlige tjenestene der ute, uten at jeg selv har erfaring med Tradefloor… Tror nok Forbrukerombudet for lengst hadde fått lagt ned denne tjenesten om det var utelukkende svindel. Etter hva jeg forstår går det vel an å prøve gratis en periode også, så får man gjøre opp sin mening etter det.

En kar skriver forøvrig denne anmeldelsen på Facebook.

Det at det er umulig å finne ut hvem som står bak ved å se på selve siden gjør fortsatt at jeg synes folk bør styre langt unna. Godt at vi har offentlige registre som gjør det vanskelig å gjemme seg i Norge.

Anmeldelser på facebook koster under en dollar pr stk. De har null verdi.

Antar forøvrig at du har en relasjon til siden siden det er første gang jeg ser deg poste her inne.

Relativt ny på forum ja, men trives rett og slett med research og grave i selskaper som alle andre aksjonærer. Anta hva du vil, men har ingen relasjon til dette selskapet.

2 Likes

Takk for alle svar. Har bestemt meg for å prøve ut tjenesten en mnd

Ikke akkurat aktuelt å registrere kredittkortet uten å se noe som helst av siden/produktet, og prisen for full pakke var rimelig drøy.

Liker ikke når sider om selskapets historie og dokumentasjon er tomme…

Det er også fornuftig å ikke legge for mye i skrytet rundt at selskapet bruker algoritmer. Det finnes nok av dårlige algoritmer der ute. Jeg ville hatt en god innføring i hvordan algoritmene deres faktisk jobber før jeg ville turt å sette penger på det.

Twitteren deres er verd det.