Tradefloor

Er det noen som har erfaringer med dette nettstedet?

1 Like

Ingen personlige erfaringer med Tradefloor, men skal man stole p√• deres egne resultater som de jevnlig publiserer p√• Twitter - @TradefloorNO ser det ikke s√• verst ut. For √łvrig ingenting √• utsette p√• brukervilk√•rene deres heller.

Hadde styrt langt unna. Finnes ingen m√•te √• se hvem som st√•r bak, og hele greia stinker frem til noen kan bevise det motsatte. Fancy side og anonyme bakmenn. Du f√•r gj√łre deg opp en egen mening men det lukter.

I de aller fleste tilfeller er det som du sier. Derimot viser enkel research p√• Tradefloor at det er opprettet under det norskregistrerte aksjeselskapet Praesto Coi AS som for√łvrig har holdt p√• i noen √•r allerede. Et enkelt firmas√łk hos Proff.no viser oss hvem som er adm. dir og styreleder, hvorav sistnevnte er Christian Westlye Larsen. Fant en artikkel om han i Aftenposten ‚ÄúNorske Christian ble best i kullet p√• fransk eliteskole‚ÄĚ. Tydeligvis sitter det noe mellom hodet hans, og vi f√•r h√•pe at han bruker det mer fornuftig enn √• utnytte andre!

Jeg stiller meg alltid kritisk til slike nettsider, men basert p√• andre omtaler om hva folk p√• Twitter har skrevet virker n√• dette som en av de mer √¶rlige tjenestene der ute, uten at jeg selv har erfaring med Tradefloor‚Ķ Tror nok Forbrukerombudet for lengst hadde f√•tt lagt ned denne tjenesten om det var utelukkende svindel. Etter hva jeg forst√•r g√•r det vel an √• pr√łve gratis en periode ogs√•, s√• f√•r man gj√łre opp sin mening etter det.

En kar skriver for√łvrig denne anmeldelsen p√• Facebook.

Det at det er umulig √• finne ut hvem som st√•r bak ved √• se p√• selve siden gj√łr fortsatt at jeg synes folk b√łr styre langt unna. Godt at vi har offentlige registre som gj√łr det vanskelig √• gjemme seg i Norge.

Anmeldelser på facebook koster under en dollar pr stk. De har null verdi.

Antar for√łvrig at du har en relasjon til siden siden det er f√łrste gang jeg ser deg poste her inne.

Relativt ny på forum ja, men trives rett og slett med research og grave i selskaper som alle andre aksjonærer. Anta hva du vil, men har ingen relasjon til dette selskapet.

2 Likes

Takk for alle svar. Har bestemt meg for √• pr√łve ut tjenesten en mnd

Ikke akkurat aktuelt √• registrere kredittkortet uten √• se noe som helst av siden/produktet, og prisen for full pakke var rimelig dr√ły.

Liker ikke når sider om selskapets historie og dokumentasjon er tomme…

Det er ogs√• fornuftig √• ikke legge for mye i skrytet rundt at selskapet bruker algoritmer. Det finnes nok av d√•rlige algoritmer der ute. Jeg ville hatt en god innf√łring i hvordan algoritmene deres faktisk jobber f√łr jeg ville turt √• sette penger p√• det.

Twitteren deres er verd det.