Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

PS! Tradingview viser ikke riktige data lengre, må være noe galt i dag.

Har stukket tåen uti for å teste badevannet og tatt litt Telenor og BEIJ B i dag.
Vi får se om jeg snur og springer tilbake på land eller om vi kaster oss ut i vannet

Livbøyen SL er som alltid med

1 Like

Nei, jeg syns det var noe rart med chartene. Får håpe de fikser det kjapt!

Er inne i NAS. Håper det er smart :smile:

1 Like

Etter en så lang periode i downtrend, så er det vel mest sannsynlig at vi ser en stage 1 med horisontal trend, om breakout skal vise seg å være korrekt? Har denne på watch for å prøve å komme tidlig inn i fase to, men ser ikke for meg det med det første. Skulle gjerne sett litt mer volum på breakout også.

Men for all del, håper du lykkes :grin::ok_hand:t3:

1 Like

Mnja, det spørs. Formasjonen du ser her er identisk med den jeg tradet i TRVX (kjøpte på fredag, gikk 25% på mandag - solgte meg ut på +20%). Se chart i denne tråden:

Sier ikke det samme vil skje her, men formasjonen sammenfalt med fundamentale nyheter i TRVX, og vi venter på trafikktall for NAS i morgen, så potensiale for at den kan få litt moment er tilstede.

Jeg liker set-up’et. Men ikke dermed sagt at det går bra, eller at vi får en enorm bounce. Mitt første target er 37, er egentlig happy med det (entry 33.80) - men hvis den får skikkelig moment swinger jeg den nok lenger. SL er på plass :wink:

2 Likes

Ja, er spent på utviklingen i NAS.
Som sagt er denne på lista over de jeg følger for å komme tidlig inn i et trendskifte, så håper lik så mye som deg at du har rett her :wink:

1 Like

Bruker du ikke log-chart når du trader?

Joda, har bare glemt å skru det på her. Bruker normalt TV og ikke investing sine charts.

Pent oppsett i AMD nå, både teknisk og fundamentalt.
Ett rykk opp med litt volum i bunn så lurer jeg meg inn igjen på en eventuell retest av 30 fra oppsiden.
Ikke rykk opp eller ingen retest = avvente neste anledning.

3 Likes

Storebrand.

Chemometec.

Clas Ohlson har gått veldig bra i det siste, og det har vært flere mulige innganger på veien. Behøver kanskje å kjøle seg ned litt.

Zwipe.

4 Likes

Sedana Medical.

Getinge. Fortsatt meget interessant i mine øyne.

Rovio.

2 Likes

Schibsted glemte jeg helt. Det var dumt. Håper noen andre tok den.

1 Like

Denne gikk 100% på 10 virkedager…

1 Like

noe annet vil vi vel ikke ha? :slight_smile:

4 Likes

6 Likes


Noen som fikk med seg noe av den 340% i løpet av 2 dager da?

ikke at jeg driver med bottom fishing, men jeg stusser litt på nada news? lekkasje?

Kan være verdt å ta med seg

18 Likes