Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Hva tenker dere her nå i DNO ? Olje buller, USA krangler med Iran og trolig videre opp i oljepris @nocturne, @Oivran

Negativ divergens på weekly, men kan fint gå mot 20 igjen. God R/R her mener jeg. @Paddy80

1 Like

Etter test av brudd eller test av bunn. Mye avhengig av volum og pris. I tillegg må BIAS være til oppside. Så bruker hele trading rangen fra BC/SC til å prøve å finne ut dette. Og hvilke fase prisen er i.

1 Like

Funko. Spillselskap i USA som ser litt bedre ut enn den norske navnebroren.

1 Like

Har snudd den daglige trenden med tydlige brudd forbi 15.56, og har kommet seg over daglig 12EMA. Ganske extended nå med 1 times RSI på 76, personlig ville jeg ventet på en ny daglig higher low, helst samkjørt med en backtest av daglig 12EMA for inngang. Men merk at den fremdeles trenger å snu den ukentlige trenden.

1 Like

Hode skulder formasjon i frontline som brøt ned, uten follow-through. Da se vi motsatt vei, og mulighetene for et bullflag. Kan se ut som at vi har fått bruddet over 70.55, så da er neste motstand ved 82.90.

2 Likes

Setter stor pris på analysen din, har lenket den til Frontline. :smiley:

1 Like

Potensiell breakout i Epizyme.

2 Likes

3C breakout i dag, Bra potensial ved break > 26.5

2 Likes

Hamlet, her ventes det vel fundamentale nyheter i nærmeste framtid som vil få stort utslag på kursen enten positivt eller negativt.
Det kommer resultat fra fase 1/2 av blærekreft studien når som helst

1 Like

Zeta Display, daily

5 Likes

Lols. TA er bare tull!

Edit: dette var da sarkasme om ingen tok det :sweat_smile:

1 Like

Kan ikke alle dere bare slutte å tjene penger på TA? Det er tull. Hellre tap penger gjennom å bli med aksjene ned -60%, det er sånn tekinvestor ekspertene gjør det.

Keep up the good work peeps, dere skal ha creds! Ja, jag sneakpeekar av og til når jeg har tid.

8 Likes

Baby beit på :yum:

Hvis du skriver TA og tull i samme setning så er det som å si “Candyman” i speilet. @babyrage is watching :wink:

Takk for fundamental info om Hamlet @zappa66.

@Hocki m.fl - kan dere skrive ticker eller navn på aksjen over charts? Sliter med å lese hvilken asset det er i chart på mobil :slight_smile:

4 Likes

Ville holdt øye med volumet på denne i dag, volatil aksje, fin VCP siden medio juni, bare 23m shares uteståendes.

2 Likes

Er det mulig at dette er begynnelsen på en VCP i AkerBP? (Hourly graf)
Mulig jeg er på bærtur, men lærer ikke hvis man ikke spør :slight_smile:

image

1 Like

Uten å ha sett på chartet, men basert på det du poster der - ja. Jeg kaller det EQ (Equilibrium) , men basically det samme som Volume contraction.

2 Likes

i min forståelse av en long VCP mangler det dog at volumet på highs (buys) er større enn lows, her ser man det motstatte

2 Likes

Godt poeng. Blir en vimpel uansett om du tegner strekene men tyder vel på brudd ned av denne da, uten å ha sett på andre indikatorer…