Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Cantargia: økt til 25,1kr (22,6kr)

FerroAmp Elektronik:
https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2019/03/25/ferroamp-ferroamp-ferroamp-tillkannager-samarbetsavtal-med-noka-service-for-den-italienska-marknaden.html

1 Like

Ferroamp. takk for tipset
Kjøpte tegningsopsjonen som går ut om ett år, før helga. Disse er akkurat kommet i penga. men ser ikke ut som markedet ennå er villig til å verdsette disse ordentlig ennå

1 Like

FerroAmp :rocket::rocket: Fordelen med lav freefloat

3 Likes

kan noen tipse meg om en ETN som handles i stockholm for å være bull eller bear obx?

Know IT, weekly

Rovio, daily

1 Like

Pled Pharma begynner å bli interessant. ( Ukeschart)

7 Likes

Fingerprint nærmer seg trend bunnen, gikk 120% sist…

2 Likes

Hva trur dere om BURE?
Treng litt volum i dag.

Ser grei ut den sulrox. Men for min del er investeringsselskaper en av de sektorene som jeg holder meg unna. Men det er jo meg da :roll_eyes:

Ser fin ut. Kjøp aksjer på ath, så holder porteføljen din seg i nærheten av ath.

Tenker du at investeringselskap kanskje trikser meir med regnskapen for å auke kursen? Isåfall eit godt tips eg skal ta med meg.

Så lenge man sikrer seg med SL eller sitter og overvåker.
Det er nok av eksempler på aksjer hvor ath blir etterfulgt av et rimelig bratt fall fra ath.

Nei tenkte ikke spesielt på det. Tenkte mer på at det er vanskelig å prissette de. Liker mer rendyrkede selskap.
Det er bare enkelte sektorer jeg holder meg unna, olje, laks, gruvedrift, fysisk detaljhandel f. eks.

1 Like

Nytt brudd opp her, nå 6,60kr

3 Likes

Ligger denne her… https://www.redeye.se/arena/posts/ferroamp-elektronik-riktkurs-45-kronor

1 Like

Når det gjelder Ferroamp er det 2 ikke så positive ting jeg har merket meg.
I emisjonen som ble gjennomført i samband med IPO ble bare ca 70 % av tilgjengelige aksjer tegnet.
Når det gjelder det lave freefloaten som det stadig henvises til på svenske fora så mener jeg at denne freefloaten er høyere enn det som skrives. Jeg mener at den lockupen på 90 % som det stadig henvised til, gjelder aksjer som ikke var med i IPO

5 Likes

New Wave støtte 10ma uke.
Cup/handel med kjøp over 65.20

3 Likes

Chemm:

C-Rad daily, takk for meg:

2 Likes