Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tre aksjer fra 2020-2025

Targovax
Editas Medicine
PHO

PCIB
Ultimovacs
ArcticZymes

2 Likes

Mye bra her, selv har jeg sterk tro på følgende:

  • PCIB
  • QFUEL
  • Wavefoil AS

*Hunt
*NAS
*NKLA

Lol dont

2 Likes

Kahoot, Kitron og BWE planlegger jeg å holde i minst 5 år.

En oppsummering så langt, basert på svarene her inne.

Sjekk også “Tre Fond fra 2020-2025

8 Likes

PHO, HEX og FLNG

Hva er det folk røyker…

Elop
Kahoot
Otovo

Nattopharma
Napatech
Touchstone exploration

1 Like

AZT
AZT
AZT

Denne aksjen som har gått under radaren, men gått over 1000% siste år, vil endelig bli lagt merke til etter 19.8 på Q2 fremleggelsen! Da tenker jeg raketten blir fyrt av ordentlig👍

1 Like

DNO
Bakkafrost
XXL

Talkpool
Remedy. (Kjekt å få frigjort pengene etter 2 år ved oppkjøp.)
LSG

Syns folk er ganske ballsy når de velger 3 biotekselskaper hvor ingen av dem har produkter på markedet. Ikke at det er feil, men friskt satset er det jo… Jeg hadde nok gått for noe slikt som:

  1. Orkla
  2. Aker
  3. Lerøy Seafood
4 Likes

For stort potensiale, med gode muligheter for inntekt i 2021 og fremover:

  1. Atlantic Sapphire
  2. Quantafuel

Da jeg er glad i teknologi aksjer:
3. Kahoot

Fond for det meste av sparepengene. Oslo børs aksjer fordi det er det jeg kan og har lest meg opp på. Trygt når det kommer til valuta ved bruk av pengene på noe annet, da det er 5 års perspektiv.

1 Like

Litt diversifisering mellom BIO, ESG og energi. NEL er den åpenbare bobla i forsamlinga men med en fremoverlent CEO med evne til å hente penger når de kan har jeg trua på at vi er i starten av et industrieventyr der. Var i tvil om PHO eller AZT men tror PHO er i riktig posisjon til å skape meget god vekst og oppnå sine ambisjoner over de neste 5 år med en sterk CEO. TOM har god track record frem til nå og jeg tror dette bare vil fortsette. ESG er hot og TOM har vært og er godt posisjonert for dette som nå kommer.

  1. PHO
  2. TOM
  3. NEL

Spørsmål til trådstarter @zzimba: Tar du vare på dette her på forumet et sted (og holder det oppdatert) slik at vi faktisk kan sjekke underveis og om 5 år? Hadde vært gøy :slight_smile: Evt. @pdx: Finnes det en måte å ha flere porteføljer slik at vi kan følge opp dette fremover på egenhånd - lage flere test-long porteføljer og se hvordan de utspiller seg?

3 Likes

Risiko i biotek selvsagt men må jeg velge blir det:

PCIB
:rocket:
:boom:
:pray:

2 Likes
  1. PCIB
  2. Quiapeg
  3. Photocure

Make it or break it!

2 Likes

Pcib
Internasjonal Tower Hill
Smoltek

1 Like

Softox (potensial til å bli svært lukrativ når sårrenseproduktene nærmer seg klar for markedet fra 2022 og utover)
PCIB
Photocure

1 Like

Gentian
PCIB
NANO😊

1 Like