Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ubisoft

2 Likes

Kort oppsummert. Immortals : Fenyx et eller annet kommer 03.12.20. Slutten av året blir travelt for UBI gitt. Jeg synes dette ser ganske kurant ut, og liker at det er Odyssey-studioet som står bak.

POP remake den 21.01.21. Sikkert gøy for fansen. Ikke next-gen.

Ny ip. Riders Republic. Massivt multiplayerspill med ekstremsport i fokus. Kommer februar 21. Aner ikke hvordan jeg skal respondere på dette.

Watchdog Legions bekreftet GaaS med nye chapters, season pass, spillbare karakterer etc post-launch. Så en del åpnere enn jeg først forestilte meg. Fikk litt mer trua nå enn etter forrige visning.

Ny seson i Siege fra i dag. Sam Fisher enters the stage. Satser tydligvis ganske bra på videre, og oppgraderer også alle gratis over til next-gen. (Kremt 505 games.) VM til neste år, har vi gode norske spillere? Uansett, bra de tar eierskap over egne IP’s og tar litt etter spesielt ATVI for å kjøre esports.

Ellers kommer det regelmessige Forwards fremover, som kommer til å vise mer av Valhalla og FC6 i guess.

2 Likes

Og starten på 2021 blir vel nesten like travel som slutten på 2020 ?

Satt med samme følelse selv :slight_smile:

1 Like

Nei, det er sant! Lite tid til hvile mellom slagene. Roller Champions ble også satt til tidlig 2021 i dag, det glemte jeg i farten. I tillegg til gode gamle Scott Pilgrim release neste år. Kan jo være litt gøy på Switch.

Hehe, tror ikke jeg tør si noe om det før jeg får prøvd det! Så jo litt gøy ut, men jeg får litt Hyper Scape feel her!

Jeg fikk mer ssx+ fall out guys følelse. Spesielt den ene gamemoden. Tror det blir bra!

2 Likes
1 Like

Oh, the stupidity.

2 Likes

https://t.co/CqGBahcUzH

Edit : SC og AC kommer som VR

1 Like

Spennende!
Har kjøpt VR til PS4,en min.
Det er moro, men dessverre lite spill, og lite innhold i de spillene jeg har funnet.

Det har vel vært et problem lenge, tilgangen på skikkelig gode spill, så det er bare et pluss at de større aktørene tar dette litt mer alvorlig fremover. Dette ble annonsert i dag på Facebook Connect, så kommer til Oculus. Skal jeg tippe, så vil jeg tro FB har sukret dealen med noen gode insentiver for UBI til å lage disse spillene.

2 Likes

Watch dogs 2 er foresten gratis på EGS denne uken :slight_smile:

Likte ikke det spillet, ikke min smak.
Sikkert mange som liker det da :blush:


Fullt med ubisoft spel, nästa halvår måste ju slå alla rekord

1 Like

men det er jo bare småspill :stuck_out_tongue:

Pipelinen til Ubisoft de neste 6 månedene er jo helt insane så blir interessant å se status i mars neste år.

1 Like

Skaperen av Beyond good and Evil goes full Carol Baskin, men lover oss at oppfølgeren er godt på vei og at vakre ting vil komme vår vei snart!

1 Like

Virker som Ubisoft Forward har vært ganske vellykket målt i oppslutning.

2 Likes

@Konamixx henger seg opp i bakgrunnsbildet, men om du leser artikkelen ser man hvilket selskap som skal brukes for å lokke inn massene. Kan ikke se annet enn at dette er gode nyheter for UBI, og andre med en fin katalog som må kjøpes inn til tjenesten.

" Players who subscribe to this channel will have access to their favorite Ubisoft titles in up to 4K resolution, mobile gameplay, and access to new titles when the channel launches like Assassins Creed Valhalla, Far Cry 6 , and Immortals Fenyx Rising the same day they release. This is the first of multiple Luna game channels in development, where customers can play games from their favorite publishers and genres."

3 Likes
2 Likes