Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ukjent tittel [The Outsiders] [Funcom]

Fra pressemelding

Finally, Funcom and Sunhammer AB (The Outsiders), a Swedish-based game
developer, have entered into an agreement to create and publish a new original
and previously unannounced game for PC and Consoles. More information will be
revealed later.

Så, hva slags spill er dette? :smiley:

4 Likes

100% säker denna titel ersätter Conan single player

Reskin av dette spillet inn i Conan universet …

Eller ett Conan Single Player spill (fordi Funcom utsatte sitt spill, og hvis jeg husker korrekt så fikk Goldfarb alle conan comics tilsendt fra Malmberg digitalt).

2 Likes

Hvis Funcom ikke hadde musklene til å lage CSP, har The Outsiders med 20 ansatte det? :thinking:

EDIT: antar egentlig den infoen er utdatert. :stuck_out_tongue:

Kan någon sammanfatta The Outsiders för en som inte är jätte insatt ?

1 Like

Tror vi bare må vente til @Evilfreud har gravd litt :smiley:

2 Likes

HAH!, gleder meg til jeg treffer Rui neste gang :stuck_out_tongue:

2 Likes

Gammel artikkel fra 2015…:

1 Like

Er det gitt at Funcom kun publiserer spill som de eier IP’en til. Eller kan det tenkes at de skal være publisher og sammarbeidspartner på Darkborn?

Det blir jo vanskelig å si noe spesifikt.

Det man kan tolke er “a new original and previously unannounced game” delen i pressemeldingen. Darkborn er jo en kjent tittel.

3 Likes

Nei, men klart de vil jo gjerne bruke den. Gir mer inntekt for Funcom + øker synlighet til IP’en, samtidig vil det gi utvikler mer synlighet for spillet sitt. Darkborn klinger ikke like godt som Conan: Stygian simulator

1 Like

Det kan imidlertid ikke være Darkborn, siden de ikke har gitt noen info om dette nye spillet.

Kanskje får de publish-avtale på det også, eller kansellert?

Det går forresten an å lese for mye i “a new original and previously unannounced game”. Unannounced av Funcom eller av The Outsiders? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Denna nyhet är riktigt bra. Goldfarb kan göra riktigt bra spel och detta känns som betydligt lägre risk än Conan SP. De kan säkert återvinna en del assets av Darkborn ipt. De där monstret skulle man kunna göra till en barbar. Ett en mutant barbar.

3 Likes

Siden alle som har skrevet er Insidere flytter jeg denne til Insider, men si fra hvis du vil bytte tilbake @christian :slight_smile:

Hva da med The Outsiders?

10 Likes

Hva tenker du på?

Dårlig spøk bare :joy: (insider/outsider)

5 Likes

1 Like