Siger jevnt inn med aksjer på kontoen min, føler eg driver med ran på høylys dag etter å ha lest mye på ultimo. Starter å bli klar for en pen q oppdatering nå
Today it was 2 aksjer I guess the good thing here is that whenever anyone actually wants to buy decent clips, you have to pay up.
ja, men det er ikke fra topp 50 volumet kommer nå om dagen. Så blir det da mindre og mindre løse aksjer , og kommer q med nyheter som blir godt likt
Så lenge omsetningen er så lav er det likegyldig hvem som selger.
@Fornybar, du la en liten referanse til NANO og hvordan Ultimo og andre kan sammenlignes i forhold til markedsgodkjennelse.
Du nevner topline-data i 2022 og filing i 2023.
Her er ferskeste melding fra Nano på dette:
With the timely adoption of our protocol amendments and enrolment initiatives, we are confident that we can announce the three-month top-line data from PARADIGME in 2H 2021, paving the way for a planned regulatory filing with Betalutin®."
Spennende høst i flere bioteks om dagen, viktig med godt med egg i kurven
Jeg skriver også da foruten Nano så vet ikke helt hvor du vil vil hen. Nano er et selskap med en horrendous track record, gigantisk pengebehov og store sjanser for ytterligere forsinkelser, så hvis man skal sammenlikne selskapene mer direkte så ville jeg plassert mesteparten av eggene i en mer stabil kurv.
Videre sammenlikninger kan sikkert tas i biotektråden.
Referansen var rettet mot det som ble oppgitt som forventet tidslinje. Nå guides toplinedata H2 2021, jeg tenkte det kunne være av generell interesse for flere å vite at det er foran det som ble gitt som referanse.
Spekulativt kan mange sikkert tenke seg å ta noen lodd i selskaper som er nært filing, det er som du sier ikke så mange av de p.t.
Vi har nå noen ytterligere gloser å basere spekulasjonene om det ikke-offentliggjorte studiet:
“– Dette gjør at vi får testet UV1 i kombinasjon med ulike typer legemidler, og til ulike krefttyper, sier de Sousa.”
Avtalen går ut på at farmasiselskapet og Ultimovacs skal kombinere sine respektive kreftbehandlinger i en fase II-studie. Ultimovacs leverer altså sin UV1-vaksine, hvor denne skal brukes sammen med farmasiselskapets eksisterende kreftbehandlinger.
– Grunnen til at den er hemmelig er fordi at selv om vi er enig om alt, så kan vi ikke si navnene før alt er signert og offisielt. Det er kun en formalitet. Det jeg kan sier, at denne er annerledes enn de to andre fase II-studiene, sier de Sousa.
Ja, hadde ikke lest ferdig før jeg postet… Enige om alt og kun en formalitet altså - fantastisk!
Ja, nå er det bare å HOLDE hardt
Flere enn meg som tror hollenderne har solgt i dag? Lenge siden det ble omsatt over 40k!
Noen må jo selge for at andre skal kjøpe. Gleder meg mer over at Ultimovacs kommer ut i media. Kanskje det blir litt blest om selskapet før høsten og vinteren
ja, heilt greit det kommer ut litt løse aksjer, og selger de inn aksjen til flere store så er 40k ingenting.
Vil tro vi får et oppdatert bilde fra CEO på Q2 om hvordan de akter å gjøre selskapet mer kjent.
Over 400 pasienter skal randomiseres inn i selskapets tre studier de neste to årene. Det er helt i særklasse i Norge🙂
UV1 will be tested in three different randomized Phase II trials:
• The INITIUM trial is an Ultimovacs-sponsored, global, randomized Phase II trial for patients with metastatic malignant melanoma. Patients will be treated with UV1 in combination with ipilimumab (CTLA-4 checkpoint inhibitor) and nivolumab (PD-1 checkpoint inhibitor). The trial will be conducted in the U.S. and Europe, including Norway. The first patient was dosed on 15 June 2020. A total of 154 patients will be enrolled in the study, 77 patients will receive nivolumab and ipilimumab and the second half of the patients will receive nivolumab, ipilimumab and UV1. The primary endpoint for the study is progression-free survival and the planned readout of the primary endpoint is in the second half of 2022.
• The NIPU trial is a randomized, multi-center Phase II trial in which the universal cancer vaccine, UV1, is investigated in combination with the checkpoint inhibitors, ipilimumab and nivolumab, as second-line treatment in mesothelioma. Oslo University Hospital is the sponsor of the NIPU study. Bristol-Myers Squibb and Ultimovacs have entered into agreements with OUS to support the preparations and execution of the trial. The first patient was dosed on 15 June 2020. A total of 118 patients will be included in the NIPU study. Half of the patients will be treated with the combination of UV1, ipilimumab (CTLA-4 checkpoint inhibitor) and nivolumab (PD-1 checkpoint inhibitor), whereas the other half will receive nivolumab and ipilimumab only. The study is planned to be conducted at six national hospital centers specialized in treating mesothelioma in four countries (Norway, Sweden, Denmark and Australia). Planned readout of the primary endpoint progression-free survival is the second half of 2022.
• A third Phase II clinical trial will evaluate UV1 in a new cancer indication in combination with indication-specific standard of care cancer therapies different from those to be tested in INITIUM (malignant melanoma, 154 patients) and NIPU (mesothelioma, 118 patients). In the collaboration, Ultimovacs will supply UV1 and a big pharma company will supply its proprietary cancer treatment to the clinical trial group which will sponsor the trial.
OM eg har forstått det rett da så skal vi ha 3 stk fase 2 studier som rekrutterer i år?
Jeg skrev en mail til ny CEO hvor jeg bla. lurte på om han hadde tittet innom TI. Her er hva han svarte om saken:
“Like my predecessor, Øyvind Kongstun Arnesen, I am also following the discussion on Tekinvestor with strong interest and I am pleased to see that the discussions around Ultimovacs on Tekinvestor in most cases is based on a high level of competence. Even though I do not find it right of me to participate actively on any investor forum, I and my team seek to monitor the discussions and to pick up on relevant discussion topics in our company presentations over time.”
Nå er jo “reker og rødvin-faktoren” veldig lav i utgangspunktet på Ultimovacstrådene, men man kan jo ha dette som en disiplinerende tanke i bakhodet.
Det er ganske lett å holde ett høyt nivå i spekulasjonene når selskapet leverer så det knaker og har vært så up front som de har vært angående hva de ønsker å få til.
Ja, det stemmer. Nåværende guiding er avsløring av den tredje studien i Q3 og første pasient i Q4 i år.
I tillegg har jeg forstått det som at de ønsker å ha fase 1 TET-studien i gang i år også. Det er veldig spennende å finne ut hvilken indikasjon de ser for seg der.