Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Hva skjer her nå? Opp 22% uten nyheter? :exploding_head: tallene kommer vel ikke før den 7.? Voldsomt til posisjonering. Trangt i døra? Må ha karbonplater i joggeskoa for å henge på her.

Ride the wave

Helt i toppen av trendkanalen nå. Forventer en liten korreksjon tilbake herfra. Håper bare studien har positive resultater, ellers kan det gå ganske fort nedover.

Var det helt tilfeldig at du nevnte kr 75?

Kanskje litt smådyr på 500 vel? :wink:

Ja, jeg så for meg den kom til å fortsette oppover den neste tiden, men at den skulle nå 75 allerede i dag var en overraskelse.

Ser fremdeles for meg en del oppside, faktisk.

Tanker om tall:
Dagens omsetning med 253k aksjer er den höyeste til naa.
De to siste dagene ble det omsatt 361k. Sett i relasjon til totalt antall aksjer utgjör dette 1,3% av alle 27mill.
Ifölge hjemmesiden per 20/1 er 23% av det totale antallet aksjer eid av aksjonärer utenfor topp 20= 6,4 mill.
Sett i relasjon til disse utgjör omsetningen de to siste dagene ca 5,6% av aksjene utenfor topp 20.
Saafremt topp 20 har tviholdt paa beholdningen synes jeg dette höres mye ut paa to dager.
Flere som har gjort seg tanker om omsetningen?

Har splittet ut denne tråden fra den gamle som inneholder veldig mye god info.

Så vennligst hold all lettbent prat om kursutvikling osv i denne tråden, men referer til den andre for de litt mer dypere innleggene:

Fundamentale Forhold tråd:

4 Likes

Jeg tipper at en del av salgene fortsatt er Nyenburgh, som altså nylig var på topp 20. Og så er det sikkert en del mindre som tar litt gevinst. At aksjene nå blir spredt på enda flere er bare positivt.

1 Like

Ser ingen paa hjemmesiden som jeg kan identifisere som hollenderne.

Hollenderne er bak ABN Amro, som hadde over 325.000 aksjer på det meste. Nå har de under 250.000. Men de er fortsatt en posterboy på hjemmesiden deres. Noe altså PCIB aldri var. https://www.nyip.nl/portfolio/

Og så har jo Sissener virkelig havnet i en skvis med teslashorten sin de siste ukene, så han har sikkert fortsatt salgene. Han har definitivt ikke peil på biotek, og han er sikkert strålende fornøyd med 100% avkastning.

Uansett: Helt naturlig at det dukker opp selgere når kjøpere tilbyr over 100% mer enn for litt over en måned siden.

Ser ut som om en stor aktör har begynt aa realisere gevins. Ett par dager for tidlig etter mitt skjönn, men jeg takker. Enn saa lenge har jeg for faa.

Kjøpte litt til i åpningen på 73,- jeg da, litt for tidlig ser jeg.
Men i ukechartet ser det ut som bunn i stigende kanal ble tatt ut da:

1 Like

“Sell on news” kom tidlig gitt…

1 Like

Synd å si det men når det gjelder akkurat Ultimovacs å virker Hegnar å være det beste diskusjonsforumet.

1 Like

Vet ikke jeg - tok en titt nå, og på HO virker alle være så forvirret at de tror dataene som kommer på posteren i dag er de første fra studiet. Da kan de jo ta en titt på denne: https://ascopubs.org/doi/abs/10.1200/JCO.2020.38.5_suppl.62

Og denne:

Forøvrig kan jeg ikke finne et eneste faktum eller poeng i de tre nyeste trådene som ikke er skrevet her på TekInvestor først.

4 Likes

Ser forøverig at postern skal presenteres 11:30AM, så vi kan vel forvente en melding rundt 17:30 i dag.

2 Likes

NSCLC-posteren på SITC kom på hjemmesiden deres først et par dager etterpå mener jeg å huske. Men håper og regner vel med at denne er der før mandag morgen i hvert fall.

1 Like

Noe annet ville vært rart ja.

Blir iallfall veldig spennede :grin:

Mitt guess er OS fortsatt på 67% og at PFS har fortsatt og flatline. Og i så fall lover det VELDIG godt for kommende studie.