Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Deler opp Kryptovaluta-tråden litt :slight_smile: Ta Vericoin/Verium-spesifik prat her :slight_smile:

3 Likes

Hva er vel bedre enn å starte den nye underkategorien for VeriCoin/Verium med deres Roadmap V1.

3 Likes

Det er også mulig å snakke med utviklerne og andre likesinnede i deres chat på Slack: https://vericoinandveriuminvite.herokuapp.com/

Jeg har fulgt med på deres fremskritt nesten helt siden starten i 2014 og har blitt godt kjent med flere av de som står bak. Hyggelige og jordnære personer som kun er ute etter å gjøre kryptovaluta mindre komplisert og enklere for mannen på gata.

1 Like

@Larsen hva synes du er en god pris for xbt i euro og så fra xbt til verium?

Kjenner ikke til xbt så det kan jeg nok ikke svare deg på.

Bruker ikke du bitcoin for å kjøpe verium? :stuck_out_tongue:

Skulle leke proff her og bruke forkortelse som er på kraken og etter ISO standard (ikke offisielt godkjent)

Jeg vet hva BTC er, som er forkortelsen for Bitcoin :wink: Jeg bruker heller ikke Kraken, såeh…

Jeg sporet av der, burde gjerne tatt hintet om å ikke bruke xbt som forkortelse når jeg selv måtte Google det :smile:

Men hvis du ser på spørsmålet og bytter ut xbt med btc da? :slight_smile: forventer selvsagt ikke at du skal svare, men setter pris på dine innspill :thumbsup:

1 Like

Akkurat siste døgnet er jo nærmere 18000kr pr. Bitcoin en bra pris. Når det gjelder Verium ville jeg prøvd å fiske på nærmere 0.00030010. Kan være mulig den dropper ned til 0.00025000 i løpet av de neste 2 måneder, men tviler litt på akkurat det.

1 Like

Jeg ville nok fiske rundt omkring 0.00030-0.00035 i et par dage og så revurdere hvis det ikke er gået igennem. Tvivler stærkt på vi rammer de 0.00025 i den kommende tid. Hvis vi bare ser på netværkshashraten så stiger den I godt tempo. Jeg er meget spændt på når ny optimeret wallet kommer ud hvad der så sker med hashraten. Samtidigt med den release kommer der øgede marketingsaktivitetet. Spændende tid i møde!

1 Like

Jeg kan bare mine for å tjene verium ikke sant? Og evt. velge å kjøpe noe i tillegg?

Er det hashrate som sier noe om hvor kjapt jeg miner? Hva har dere der?

Stemmer det. Viss jeg miner med 12 processors på min i7 5820k så ligger jeg rett over 2000H/m. Når jeg startet å mine så fant jeg en block etter 3 timer. Etter det har det stått og duret i 60+ timer uten å finne noen ting.

Samme her… eller det var vel etter 12timer eller noe… har surret i 60+ timer jeg og.
Er vel en bonus algoritme for førstegangsbrukere for å få deg hekta :stuck_out_tongue:

Viss det er hensikten deres så funka det på meg iallefall :joy:

Hvis jeg skal mine på flere maskiner, bør jeg importere wallet da? Eller er det greit å bare starte ny på hver maskin?

Og hva skjer hvis maskinen tar kvelden, mister jeg alt da?

Blir gira bare av å lese her jeg :joy:

Det er nesten som minecraft!

Om du kan mine på flere maskiner med samme wallet vet jeg ikke. Det går på andre minere f.eks ETH. Men da miner du ikke direkte i walleten.

I Verium Vault kan du trykke “Fil” oppe i venstre hjørne og “Export Private Key”. Skriv ned nøkkelen og oppbevar den på ett trygt sted. Denne kan du bruke for å gjennomrette walleten om maskinen tar kveld.

Fikk som svar at man kan importere wallet.dat filen. Da miner man i samme wallet. Evt. kan man separate wallets og bare importere private keys fra disse til en enkelt wallet.

1 Like