Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

Takk, Smokealot; hÄper prognosene dine slÄr til.
For Ä lett omskrive Shakespeare: EN REGISSØR! MITT KONGERIKE FOR EN REGISSØR!
Da kan man kanskje etterhvert fÄ utviklet noe sÄ ytterst avgjÞrende og essensielt som et MANUS til Ä bygge resten av denne store og lange prosessen pÄ.

MĂ„tte Kane bare komme seg helberget gjennom det . . .

1 Like

Kan du kopiere tekst? Finner ikke noe om dette.

du spurte om frode foss var der, og det stÄr der hvordan han deltok. Den andre delen av spÞrsmÄlet ditt stÄr selvfÞlgelig ikke i no referat. Det er derfor man gidder Ä sitte pÄ toget en time for Ä fÄ med seg ting som blir sagt men ikke skrevet ned

Edit: jeg har ikke sagt at han ikke kommer til Ä kjÞre en emisjon pÄ negativ trend, kun at han ikke Þnsker, og det er vanlig sunn Þkonomi

1 Like

Ok, da forstÄr jeg:) :+1:


Er vel ikke sÄ relevant men


Startet et nytt emne for de som har noe Ă„ melde om et potensielt Morgan Kane spill i fremtiden.

1 Like

Svarer her i stedet for i trÄden du opprettet. Tror Morgan Kane hadde vÊrt midt i blinken ogsÄ for dataspill. F.eks. GTA/Read Dead-stil, men fÞrst og fremst mener jeg at selskapet mÄ fokusere 100% pÄ Ä fÄ igang filmplanene. Alt vi trenger er et signal til markedet om at NOE skjer. Hva som helst som indikerer at det er fremgang.

Enig i det, men vi kan jo ha det gĂžy med Ă„ diskutere muligheter for hva IP’en kan brukes til. Som eks spill osv.

Jeg har stor tro pÄ Morgan Kane som spill!

Men hadde blitt best om film 1 ble en suksess pÄ kino og leie.

Da gÄr boksalget rett opp og wre-me hÄver inn cash!!

:heart_eyes: fant et gammelt intervju :

ca 1:15 ut i videon

kanskje et lite hÄp? :grinning:

3 Likes

“You gotta make a western before you DIE.”

Nettopp. Mulig Huffam fant at utsiktene til det var bedre andre steder 


IfÞlge ryktene sÄ har nok denne fuglen flÞyet, dessverre.

Ridley Scott har forÞvrig snust pÄ et western-prosjekt i flere Är nÄ; stÞrre sjanser for at Huffam kunne dukke opp der i tilfelle.

Fortell, hvor har du de ryktene fra? Dette var ny info

Edit: dersom du har dette fra mer eller mindre sikkre kilder, mÄ jeg muligens revurdere min egen innsats
 var nesten sikker pÄ at han kom tilbake, etter Ä ha ryddet tid
 damn

Foss og Khan forhandler sikkert nÄ:) :heart_eyes:

Det overrasker meg at du ikke har fÄtt dette med deg, Smokealot; disse ryktene dukket fÞrst opp pÄ Hegnarforumet, sÄ vidt jeg vet, og bunner i det faktum at Huffam visstnok ikke lenger figurerer som produsent for prosjektet pÄ IMDbPro.

Jau, han trakk seg etter alle sÞksmÄl kom, men Tass kontaktet han igjen straks sakene var over
 problemet er at producere gjerne har avtaler langt frem i tid, sÄ da mÄtte han sikkert ha ryddet litt
 trodde du hadde hÞrt noen nye rykter, fra nÄ i senere tid :cowboy_hat_face:

SÄ Huffam trakk seg, men er nÄ tilbake igjen?

Nei, det er jo ikke bekreftet, men jeg vet Tass har vÊrt i kontakt med han, nÄ i nyere tid. Hun hadde vel ikke gjordt det dersom han overhodet ikke var intresert
 sÄ intill det kommer en mld som sier noe annet, regner jeg med at de fÄr til en ny avtale
 trodde kanskje du hadde hÞrt noe annet fra nÄ nylig

Alt du vet, SirSmokealot! Bare flaks at jeg fikk lurt dette ut av deg!

SÄ fuglen flÞy sin vei, men mulighetene er altsÄ tilstede for at den kan lokkes tilbake 


Da fÄr vi vel bare holde IMDbPro under overvÄkning fremover da.

Takk for den, Smokealot!

hvor sjekker vi IMDbPro?

For tilgang mÄ man fÞrst logge seg inn som medlem.