Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

WR Entertainment (WR-ME) đŸ“œ

SeriÞst selskap som utsetter med en mÄned samme dag/dagen fÞr


2 Likes

Derfor det blei utsatt?

Litt av en nyhetsflom og aksjehandel i dag
 NILL faktisk :frowning:

“I Resign” synges av Susanne Sundfþr.

Hun synger ogsĂ„ “It`s All Gone Tomorrow”, “Fade Away”, “Torn To Pieces” og “As If We Never Won”.

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @SirSmokealot (38 likes)
  1. @Evilfreud (29 likes)
  1. @Dusty (18 likes)

Resten av topp 10:

  1. @lindros (16 likes)

  2. @Ethan_Hunt (12 likes)

  3. @cagey2 (11 likes)

  4. @Fenriz (8 likes)

  5. @Hakon (7 likes)

  6. @Pablo (6 likes)

  7. @Mml (6 likes)

Gratulerer!

2 Likes

Hver mĂ„ned kĂ„rer jeg det jeg kaller Teksperterℱ for noen av de mest populĂŠre investeringene vĂ„re :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fĂ„tt flest likes pĂ„ innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperterℱ fĂ„r ogsĂ„ en unikt merke pĂ„ profilen sin og et trofĂ©-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspertℱ i flere aksjer/investeringer, og trofĂ©et vil bare vises i trĂ„der der du er Tekspertℱ.

Her er denne mĂ„nedens Teksperterℱ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Nocturne (3 likes)

[quote=“Nocturne, post:348868, topic:9738”]

  1. @lindros (3 likes)
  1. @Evilfreud (1 likes)

Resten av topp 10:

  1. @SirSmokealot (1 likes)

  2. @Stockwolf (1 likes)

Gratulerer!

Hei.
Ser at det har forsvunne noen kommentarer her etter at nettsida var nede for telling.

Kan du legge ut den gode infoen din igjen sirsmokealot

om det var sÄ god info vet jeg ikke, men det viser at det jobbes med andre prosjekter i det minste :face_with_monocle:

kan legge til denne ogsÄ da


Capture2

http://www.finale.tv/

fĂ„r legge til dette ogsÄ  veien kan vĂŠre lang,det er det ingen som vet

sjekket for morroskyld en av de filmene de holderpĂ„ med nÄ 

https://www.imdb.com/title/tt0448115/?ref_=nv_sr_1 production company : warner bros

capture3

viser jo at selv store selskaper kan bruke 10 Är pÄ en film

1 Like

Hva kan vi forvente 20.09?

Oppdatering rundt Shuttlecock?
Oppdatering rundt Morgan Kane?

Noe pÄ gang? Rt: 26 Þre.

3 nye datoer har blitt satt i Cardwellsaken.
15.jan 2019 starter selve rettsaken med varighet pÄ 8-10 dager.

Da blir det i alle fall avgjort en gang for alle.

09/26/2018 at 08:31 am in Department 71 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Conference-Post Mediation Status((FSC 1/4/19, JT 1/15/19))

01/04/2019 at 09:00 am in Department 71 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Final Status Conference((JT 1/15/19))

01/15/2019 at 10:00 am in Department 71 at 111 North Hill Street, Los Angeles, CA 90012
Jury Trial(8-10 DAY ESTIMATE)

Neste mĂžte er 26.09.18.
Noen mener Cardwell ikke har betalt jury fees innen frist 07.05.2018. Ble ikke det gjort skulle sak anses som frafalt.

Kan vi vente noe triggere nÄr rapport kommer 20.09?

NÄ skulle vi fÄ tÞmt 26 Þre!
Jeg tror vi stÄr ovenfor en opptur nÄ. Ha vÊre mye negativt og sur stemning.

Mulig bunn er nÄdd. 20.09 kan vi fÄ svar som kan tenne raketten !

:rocket:

Er vel stĂžrre fare for videre nedtur.

helt Êrlig
 hva forventer du skal trigge pÄ Ärsrapporten? jeg begynner Ä bli litt lei alle fiktive kursmÄl og triggere du setter deg( og prÞver Ä prakke pÄ andre) tviler sterkt pÄ at det kommer noe filmnews pÄ den rapporten
 tror heller ikke boksalget har gÄtt vesentlig opp, sÄ med andre ord er vel status den samme 21.09 som 19.09 
 ro ned adhd hausinga og vent tÄlmodig pÄ at det kommer news

2 Likes

FÞlger med her, men mÄ si at det Ä forvente en rakett nÄ er veldig rart med tanke pÄ volumet.
Ser ikke ut som noen posisjonerer seg sÄ jeg avventer

er faktisk litt morsomt at du har mer creds i denne trÄden, uten Ä ha satt deg inn i noen ting hehe congrats :rofl:

Tja, har vel satt meg mer inn enn snittet her. Sjekket tilogmed ut hvor “kontoret” til WR lĂ„ og hvor relevant lokasjonen var for det de drev med. Mulig det ikke ble postet offentlig at det bare var praten mellom meg og @lindros det ble nevnt.

1 Like

Triggere:

  1. Oppdatering rundt videre vei for Morgan Kane filmen.
  2. Oppdatering og planene rundt Shuttlecock film.
  3. Status pÄ Cardwell-rettsaken ( om det er noe nytt)
  4. Forventinger for q4 2018 og videre inn i 2019.
  5. Arbeidet med finansiering av film, om noe nytt.
  1. sÄ lenge det ikke foreligger finans for MK filmene er nyheter ang disse lite verdt
    2 -Detter er den tiggeren som det faktisk kan bli noe av
 om det skaper million intekter vet jeg ikke, men utifra det jeg vet om filmen,kan den bli bra
 avhenger ogsÄ av finansiering og budsjett
(henger jo sammen med trigger no.5 men jeg vil tro denne krever et mindre budsjett og er lettere Ä fÄ gjennom
    3- carwell
 kan ikke se at det er noen kurs trigger,da alle vet fra fþr at han er en fjott, og mest sansynlig taper
    4-tror ikke de har stÞrre forventninger enn Ä fÄ det til Ä gÄ rundt frem til finans foreligger
    5-her har du egentlig eneste kurstrigger av betydning
 dersom de melder at finans for en film foreligger kan det Þke kursen vesentlig( tviler pÄ at det kommer i en Ärsrapport ) (selv om jeg hÄper og tror at shuttlecock kan bli noe av)

Jeg hÄper de legger MK litt pÄ is, og heller lager bra, billigere filmer, som kan generere inntekt og creds i bransjen, noe de muligens trenger for Ä lage MK

edit:hmm lagde sine egene nr nÄr jeg brukte . etter tallet hehe

1 Like

Flott, da er vi enig i at det kan komme noe oppdatering 20.09.
Det er nesten en “trigger” at de utsatte rapport 20 dager. Hvor skulle de gidde det og de ikke hadde noe spennende Ă„ fĂ„ med?

I dag er det OTS som gjelder! 70,53% opp og jeg er glad!

Men snart vÄkner Wr Entertainment ogsÄ, hÄper jeg. :slight_smile: