Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WTC (Waltonchain)

Starter en tråd om WTC, da jeg ikke fant noe om denne.

Jeg vurderer å gå inn i crypto, og tenker ikke å satse på BTC som allerede har hatt 50 000% vekst (ca.), og som er basert på immateriell beregningskraft :slight_smile:

Er det noen av dere her inne, som har kjøpt WTC?

Jeg vil tippe ingen, de fleste her trader kun derivater basert på ulike valutaer. mer volum, mer morro.
99,9% av alle coinsa som er på markedet idag vil være borte snart uansett :smiley:

WTC er ikke en typisk “coin” som sådan. Jeg tror denne har ganske bra potensiell vekst :slight_smile:

Vurderer inngang på ~10% av hva jeg bruker i aksjer.

Alle coinsa er unike, men trader du BTC derivater kan du gjøre 20-50% daglig uten å svette så mye… ( helt til du går på en smell da ) :smiley:

1 Like

Derivater av krypto er nytt for meg. Er dette diskutert i insider-trådene?
Må kanskje kjøpe meg Insider nå da :grin:

Du kan lese Miniguiden jeg skrev, den er åpen.

1 Like

Jepp, har god tro på at den skal kunne bidra til førtidspensjonering

1 Like

Det hadde vært fint om du skrev noen ord om hvorfor du ønsker å gå inn i akkurat Waltonchain, gjerne med egne ord, eller i hvert fall linker til noen av sidene du har lest som har overbevist deg. Å gå inn med 10% av porteføljen i en ny(?) kryptovaluta kan være oppskriften på ekstrem avkastning, men også oppskriften på å tape 10% av porteføljen.

Jeg skal selvsagt sjekke ut Waltonchain - MEN jeg vil nevne for deg dette, fordi jeg har latt meg friste til å gå inn i diverse mindre kjente coins. Hvis du ikke har fulgt med på kryptovaluta tror jeg du kan ha blitt fristet av ett bet, fordi du ikke kjenner så mange andre bets. Jeg tror det er marked for mange kryptovalutaer, men mange av dem som eksisterer i dag vil være borte om noen år. Da er det dumt å satse alt (dvs 10%) på en (alt)coin :wink: fordi du har blitt hypet av noen som har en agenda med å hausse prisen.

Poenget mitt er: ikke invester alle 10%i Waltonchain bare fordi det høres veldig bra ut for deg akkurat nå. Når/hvis du setter deg inn i flere altcoins vil du kunne få samme “godfølelse” for flere av dem, og du vil skjønne hvorfor jeg skriver dette.

Jeg sjekket ut promovideoen til Waltonchain nå, og hvis de klarer å få til det de ønsker er det selvsagt veldig stort potensiale. Men hvorfor skal de lykkes? Det er mange om beinet (en hvass konkurrent er IOTA, som jeg har satset på). Jeg ble litt satt ut av den overdrevne heltemusikken i bakgrunnen i Waltoncoin-promoen, men jeg venter spent på svar fra deg på hvorfor akkurat Waltonchain skal være tingen (bortsett fra teorien/historien/fremtidsvisjonene som selvsagt er veldig lovende).

Uansett vil disse coinsa være uendelig mye verdt om de lykkes, men det skal ganske mye til for at de lykkes. De som lykkes kan fint gå 50.000%.

Det er litt som å satse alt på ett tall på ruletten - du kan tjene veldig mye, men om du sprer over flere tall har du større sjanse på å vinne.

Derfor tror jeg det er bedre å satse litt på flere enn å satse “alt på én alt”…

EDIT: har satt meg litt mer inn i Walton-coin og jeg tror det er et bra bet av flere, og kan komplimentere IOTA. Walton tenker hardware mens IOTA tenker software. Kanskje vil ingen av dem lykkes, kanskje vil begge lykkes, kanskje vil de samarbeide i fremtiden, kanskje kommer det noe nytt som knuser alt annet av altcoins osv. Jeg personlig kjøper gjerne mange små med små beløp, fordi jeg ikke har kapasitet eller intelligens til å sette meg godt nok inn i hver av dem. Jeg satser litt her og der og håper jeg treffer med noen.

Jeg lenker ved en lenke fra Boxmining som er på besøk hos WaltonChain og får se hvordan RFID teknologien virker, hvordan chippen ser ut osv. Han kommer snart ut med en del 2 hvor han stiller de en rekke spørsmål rundt hvordan Blockchain og RFID kan fungere sammen og i hvorfor det er vIktig å kunne bruke et desentralisert system sammen med RFID.

1 Like

Se for dere i hvilken grad dette kan brukes på det meste innen logistikk. Gode gamle strekkoden har lite å stille opp med her når man ser alle bruksområdene denne chippen kan ha.

Helt klart, Waltonchain er lovende, men hva med Waltoncoin, som er det man kan kjøpe?
Jeg tror det fortsatt er en lang vei å gå, ikke minst fordi de store selskapene må være villige til å adoptere nettopp Waltonchain (og ikke en konkurrent som sikkert kan komme fram i lyset relativt raskt). Også for Waltonchain er mining en flaskehals; med trilliarder av produkter som kommer på markedet må Waltonchain være ekstremt solud og robust og man alt må kunen gå lynraskt for at det skal funke i praksis.

Jeg setter fortsatt en knapp på at Iota er nærmere fremtiden enn det Waltoncoin er, men kommer til å kjøpe litt Waltoncoin selv også. Selv om jeg fortsatt er litt skeptisk.

WTC er solid. Jeg kjørte denne hardt i september fra 1$ til 7,5$. Den døde helt i november da det ble forsinkelser og teamet ikke holdt det de hadde lovet. De har ennå ikke et produkt, men jeg tror at 2018 kan bli et bra år dersom alt går etter planen. Vet ikke om bunnen er nådd ennå. Mulig at vi skal ned på 3$-tallet enda en gang før det spiker. Jeg vil ihvertfall vente med å gå inn til jeg ser et større moment enn det er nå.

1 Like

You snooze you loose.

Har enda ikke lastet i denne, og i går stakk den nesten 50%.

Da er det på tide, tror denne har mye å gå på.

Mange som låser opp store andeler av wtc i masternode før 10 desember. Tall fra Binance viser at det er veldig få tokens igjen, det kan da se ut som at etterspørselen blir langt større en tilbudet. Her kan det forventes stor økning, spesielt om flere av de største exchangen legger den til.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, men økte litt, ser på det som et bet på et av tallene i ruletten.

Forresten, dere andre: hvor mye investerer dere i hver krypto? Andel av total portefølje?

Er dette grunnen til at den stiger? Inne med noen kroner.

Tenker å gå inn med 20% over nyttår om Nano går over 100 innen jul… :wink:

1 Like

Har ikke noe med videoen å gjøre, den er dog god reklame.

Det er Guardian Masternode - eksklusiv masternode som ikke er tilgjengelig etter 10 desember. I Myetherwallet er den nå over 1300 med 5000+ wtc på konto, som er kravet for å ha en masternode.

Mye av grunnen til Dash sin stadig økning er at 61% av coinsa er låst i masternode - økning bidrar til større etterspørsel på de få coins som ikke er låst.

Til informasjon så vil det å låse kapital i masternode gi 7-10% passiv income.

Det man vil se med wtc er nok mye av det samme som Dash.

1 Like

Legger til at Dash har hatt en ellevill økning på ca 85x siste året.

1 Like