Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WTC (Waltonchain)

Jeg skal inn. Usikker på om jeg skal kjøpe nå, eller vente på lavere inngang.

Det blir et gamble - Vad tycks?

Den kommer på en Koreansk exchange i morgen, det er forventet å gå litt opp da. I tillegg er det forventet enda flere å ta ut sine wtc for masternode før 10 desember. Det kan hende at den detter litt er 10 desember. Men de har meldt at det kommer på flere store exchange etterhvert, så det er ikke godt å si.

Hva innebærer egentlig dette…?

Selv klarer jeg ikke følge med, jeg kjøper noen coins og lar dem ligge. Med mindre noe annet vakkert dukker opp (og det er denne handlemåten som har gjort at jeg har tapt mest i aksjemarkedet, at jeg selger en posisjon jeg har tro på, med tap, til fordel for noe som skinner så fint i det fjerne, og ikke kommer inn igjen før på et høyere nivå).

Alle som har 5000WTC eller mer kan sette opp sin egen Masternode for å sikre nettverket.

De får da betalt utbytte for å gjøre det - Denne muligheten stenger 10. desember

Gjelder ikke meg med andre ord… Men er det noe poeng å ta ut Waltoncoin egentlig, om man tenker langsiktig? Jeg er ikke sikker på Waltoncoin, for det er en lang vei å gå og det trenger ikek være vanskelig å kopiere, men jeg satser på at det går riktige veien!

For meg er det viktig at Waltoncoin faktisk har en materiell verdi.
Jeg skal ikke si at jeg ikke “tror” på Bitcoin, Ethereum osv. men jeg har vanskeligheter for å investere i noe jeg oppfatter som immateriell datakraft.
WTC er et konsept som skal ut i verden. Alt kan kopieres, ja - Men dem er pionérer, og er verdt å satse på.

Enig, men jeg er ikke fullstendig overbevist over demoen i videoen over. MYE skal skje for at det klaffer. Jeg har som sagt kjøpt litt Waltoncoin, 168 for å være eksakt, ikke veldig mye men nok til at om det tar helt av og alle i logistikkbransjen blir med at det kan bli en klekkelig sum!

Hvor kjøpte du Waltoncoin? :slight_smile:

Enkelt forklart, folk tar ikke «ut» wtc coins, men de flytter de fra exchange og over til myetherwallet, da det er de må stå for at de skal bli staket. Så poenget er at mange tar coins av exchange og inn på lommebøker som gjør at coinsene ikke omsettes. Det fører til liten tilgang på coins på exchange, no som gjør at prisen går opp om etterspørselen blir stor.
Liten tilgjengelighet + stor etterspørsel = høy pris. - stigende pris fører til større nysgjerrighet og enda større etterspørsel. Derfor er det antatt at den vil øke mye de neste 2-3 mnd. De har mye nyheter pågang.

Jeg kjøpte på Binance. Via ETH fra Coinbase.