Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Zenith Energy (ZENA)

ZENA - gjør Azerbaijanske prosenter både opp og ned.

NB: notert på Merkur.

Er dette ein mulig bra investering?

Voldsomt som denna tok av igjen då! Kanskje eg skal gjera eit bet her no? :thinking:

Bare vær forsiktig :see_no_evil:

1 Like

Fra dagens melding om gjelden.

"I am very pleased that we are significantly reducing our debt position by taking a number of steps to strengthen our balance sheet.

Beyond the evident benefits, this should also help Zenith improve its issuer credit rating of B+ with Positive Outlook to secure debt financing at more favourable terms to support its future development.

Our near-term operational progress will play a determining role towards enabling the Company towards further achieving this goal.

Kjøpte litt til her i dag. 200K+ nå.

Klarer de 1000 bpd i 2019 skal denne reprises kraftig. Blir utrolig spennende med C-37 nå. Om ikke lenge får vi nok også start på C-30.

1 Like

Andrea Cattaneo, CEO of Zenith Energy PLC (LON:ZEN), caught up with Proactive London’s Andrew Scott after announcing they’ve further reduced their short-term borrowings as it shifts its funding requirements towards longer dated bonds.

Zenith will shortly release details on the flow rates at the C-37 well on the Jafarli oilfield in Azerbaijan.

Initial drilling results revealed 16m of net pay and Zenith is currently testing flow rates, numbers that it will publish next week.

https://twitter.com/zenithenergyltd?s=17

Fra i dag

Flow fra første brønn kommer når som helst nå…

Kjører enn en rekkers Lotto bong i zen

1 Like

Er det noe å se frem til her eller må eg nyte synset av av noen få høvdinger i pluss nå ikveld før den dasser ned igjen imorgen ?

Hadde det vert veldig positive meldinger på gang, så ville vel det trulig vert vist igjen i økende kurs allerede, eg tenker da på test reusultatene som ventes på.

Sitter med noen å 20 k på ,68

Folk har ikke forstått Zen enda. Når de produserer 3000 bpd neste år skjønner de det, men da er kursen i 5 kr.

1 Like

Vil du utdype hva mer vi har i vente her ? Kjøper eg noen flere lodd om er blir overbevist, enn så lenge har eg ikke lest noe bortsett fra siste par meldinger

Finner det meste her: https://www.zenithenergy.ca/wp-content/uploads/2019/05/ZenithIP-May19-IP-V1.pdf

Se intervjuer med CEO på youtube vil jeg også anbefale.

Kort fortalt, utvikler de et gammelt felt som har produsert bra,men ikke med moderne teknologi. De eier og drifter egen ny borerigg og 2 workover rigger. Når de begynner med horisontal brønner til neste år er da den store produksjonen kommer. De skal også kjøpe en større og sterkere rigg. 2000 Hp kontra den de har i dag som er 1200hp.

Anbefaler å følge de på twitter der informerer de nesten daglig!

1 Like

Skal lese senere ikveld, har dei produksjon idag ?

Ja rett under 250 bpd.

1 Like

Her virker jo veldig spennende, om det er hold i det som blir sagt her, så er det Jimmys spennende i vente her, mulig eg tar noen flere lodd, men skeptisk på den lave omsetning selv om den naturligvis tar seg opp om noe av dette slår inn

1 Like

Det viktigste med C-37 er det han sier om middle eocen og C-30. Lytt fra 3:00- 4:00 i denne

Hvor blir det av denne oppdateringen da ?

image

1 Like