Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

5k-50k (1000%)

Jeg tenkte vi kunne starte en tråd der vi poster oppdatering på hvordan det går med vår ferd mot 1000% med 5000 kr som innsats :slight_smile: Alt vi trenger en noen screenshots og evt noen kommentarer til hvordan man går frem :star_struck: Lykke til alle sammen!!

1 Like

@babyrage Spre ordet :slight_smile:
Jeg har overført 0,1 BTC (som pr idag har verdi på ca 4400kr) til BitMEX, og skal prøve å trade den opp til 1BTC :slight_smile:

3 Likes

Slenger meg på for gøy og utfordring :blush:

Startet med litt mer enn 5000… da det ble litt dumt å sitte igjen med noen få hundre kroner…

Tankegang:

Ri på Bitcoin bølgen, forhåpentligvis frem til jul/nyttår. Har likevel stor langsiktig tro på desentraliserte valutaer. Om det etableres støtte over 5.100USD i løpet av de neste dagene er veien videre :point_up_2::point_up_2:

2 Likes

Najs :slight_smile: Har selv XBT og er 37% i pluss, snitt 156sek, men det er ikke den jeg bruker. Går for BitMEX :smiley:

Hva er dette BitMex?

Er det en ETF eller handelsplass?

Et nettsted der du kan trade med leverage opp til 100x :wink:

1 Like

Bitmex er et sted for gale kryptogamblere der 9 av 10 taper alt de har, og resten kjøper seg Lambo

:wink:

5 Likes

Haha, skal sjekke det ut! Foreløpig er jeg ikke komfortabel nok med leverage :joy:

1 Like

Det må jeg prøve, alltid vært sugen på Lambo :joy:, greit eksemplar her:

4 Likes

5-50k er IKKE 1000%!

1 Like

50000 - 5000 = 45000
( 45000 / 5000 ) * 100 = 900.00 %

OK!

Det er ikke jeg som har satt de magiske tallene, men du skjønner vel poenget? Jeg kan endre til 55K om du insisterer.

En liten digresjon…: de 5000kr kommer ikke fra ingensteds, de kommer fra 0kr i form av betaling/lønn for en ytelse eller lignende, og bare det i seg selv er jo 5mrd% + 1000% = 55bln%. Så jeg kan endre tittelen til 5K-50K (55billioner %)? Ok? :wink:

1 Like

Jeg sletter tråden, jeg ser at Babyrage allerede hadde laget den, Skal få han til å endre overskrift :wink: