Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksjesladder - Podcast

Meget bra episode og gøy med en biotech-spesial. Veldig interessant og lærerikt å høre på @larsmkn Håper dere kan kjøre en ny biotech-episode ved en senere anledning også

3 Likes

Bare inn å gi 5 stjerner, jo mer positiv tilbakemelding jo større sjangs for at folk vil ha LarsM tilbake ;D

3 Likes

Meget bra episode, og gøy med litt biotek-fokus! :star_struck: Biotek-sektoren kan fort få et stort oppsving de neste årene, nå har også DNB nettopp lansert et eget fond som heter DNB Bioteknologi, så flott hvis dere får med Lars igjen for å snakke om både bransjen og selskapene på Oslo Børs. :clap::clap::clap:

Det er nok mange småsparere i olje og laks som kan få glede av biotek-investeringer i årene fremover :ok_hand::sunglasses:

3 Likes

Veldig god episode i dag, aksjepodkast har veldig godt av at folk beskriver trades hvor resultatet kommer etter at poden er sendt

1 Like

Det blir en TA-dedikert episode av AksjeSladder på tirsdag. Gjest: Forskningssjef Geir Linløkken.

Har du spørsmål! Kan de skrives under her.

4 Likes

Du har vel nok av spørsmål til ham selv @Evilfreud :thinking:

Men ellers bør du tipse skeptikerne i denne tråden:

Jeg hjernen bak den tråden :wink:

Gleder meg til å høre spørsmålene dine til ham, håper du er like kritisk som du er her inne,
liker ikke “milde” programleder Freud på podden. Skeptiker-freud må til.

3 Likes

Hva tenker han om makrobildet fremover ?
Er vi i starten på en depresjon ?
Hvordan er han posisjonert nå ?
Greier FED å printe seg ut av denne krisen ? “its different this time” ?
Hva tenker han om Bitcon, gull, og sølv fremover ?

1 Like

Gleder meg! Prøv å ikke ta opp det samme som han har diskutert i andre podder. Lei av å høre om det samme forskningsresultatet om å kjøpe på høy RSI.

1 Like

Min oppfatning er at TA er veldig kjekt når makro og underliggende kan sammenlignes fra tidligere perioder.

Hva tenker de rundt TA når verden opplever nye uforutsigbarheter som (skyhøy) arbeidsledighet, volatil oljepris og uante rentenivåer slår inn?
–> Vil ikke et endret bilde på verdier/aksjer også potensielt kunne endre den underliggende psykologien i TA?

https://podcasts.apple.com/no/podcast/teknisk-analyse-spesial-med-investtechs-geir-linløkken/id1483894849?i=1000475858787&l=nb

Vi satte oss ned med forskningsjef i investtech. Geir Linløkken.
For 2ukers gratis abbo med investtech kan du bruke linken under.

https://www.investtech.com/no/market.php?CountryID=1&lp=campaign&cc=xi

3 Likes

Jeg gleder meg til å høre om dere fikk noe ut av han! tar en kjøretur i morgen muligens til grefsenkollen. slappe av litt.

Jeg lærte mye, så synes det var en kul gjest å ha. desverre litt dårlig lyd på geir, men det bør gå ok siden budskapet hans var bra.

1 Like

har dere tatt sommerferie? :beach_umbrella:

Ikke enda!

https://soundcloud.com/user-368296438/robin-hood-angriper-hydrogenfest-pa-bors

1 Like

ok,får busse lalle,så er det :headphones: imorgen :shushing_face: :sleeping:

Enda en herlig episode der det snakkes om meget aktuelle ting :slight_smile: laidback og lærerikt som alltid.

1 Like

Vi prøver å være aktuelle, samt ha det morsomt. Denne gangen klippet vi bort veldig lite mot normalen. Syntes det ble bra

2 Likes

Husker ikke hvorfor jeg syns det var litt dårlig i starten, slo meg aldri dette kanskje var nytt får alle?
Men startet å høre igjen for 1 mnd siden og dere er blitt ukens finans høydepunkt bak Tid er penger. (som gjør dere til ukens høydepunkt annenhver uke? :thinking: )

Tror det appellerer bra til meg pga dere tar opp litt spesielle ting i markedet, mye mer morsomt enn de vanlige finans podcastene, dere jobber ikke i bransjen og kan være litt bear? + Teknisk analyse ep var helt fantastisk! Stå på videre @Evilfreud

3 Likes