Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksjesladder - Podcast

Ny episode.

Pål ringholm er gjest.

8 Likes

Haha!

Men det er mye å lære av den måten Lars har bygget opp sin egen merkevare de siste årene.

2 Likes

Lars er flink, og det finnes få i Norge som er gode på Philly, så for journalisten er dette win win, de får en større artikkel om en aksje som mange bryr seg om og Lars får eksponering.

2 Likes

Underholdende podcast og du fikser programlederrollen bra, @Evilfreud :clap:

Fint å blande inn gjester også. Ringholm forklarer ting godt og med stor entusiasme :blush:

1 Like

Håper aksjesladder snakker litt om Fivepg neste uke.

Vi har vel stempla den som en jalla aksje man bør styre langt unna :wink:
( vi har prata om den før).

1 Like

Pål Ringholm er utrolig dyktig og flink til å forklare.

Kan man sende inn spørsmål til ham her @Evilfreud ?

3 Likes

Yep, men blir nok en stund til han er gjest igjen

1 Like

Ble vist en liten midtuke sladder.

https://soundcloud.com/user-368296438/nas-aksjonaerer-uten-bakkekontakt-og-hvor-var-du-da-olja-knakk

6 Likes

Nå også apple link.

Kan en av dere poste den linken i denne FB gruppen?

Mulig du blir kasta ut :wink: men det vil være verdt det :stuck_out_tongue: jeg vil være evig taknemmelig.

5 Likes

Bra grejer

DnB sin pod (utbytte) sin disclaimer varer i nesten halvannet minutt. Noen har now å lære av ludderne

1 Like

DNB må, de har jo tapt så mange ganger i rettsystemet for å svindle kundene sine :stuck_out_tongue:

1 Like

Morsomt at Bouvet som Lars og Sven var så negative til i podden var ukens aksje i markedspuls sist uke, og ble igjen nevnt i siste markedspuls som en aksje å satse på :sweat_smile:

3 Likes

Du må huske på at Aksjesladder bare er gøy og underholdning

2 Likes
  1. Mai spesial.
4 Likes

Jallakongen hadde en kommentar om BergenBio som jeg synes en del skal merke seg:

Informasjonen om at BGBIO kunne bli et Covid19 play var public info, men den var litt vanskelig tilgjengelig. Noen på HO og Shareville var veldig i forkant her.

Konkrete eksempler:

CEO i BergenBio sa helt uoppfordret på en presentasjon 6. desember i fjor at deres medisin ble testet mot Ebola og virket veldig bra:

På HO forum ble dette fanget opp og referert 27. januar:

Så ble det også nevnt på shareville 17. april denne linken mellom mulighetene innen krysningen virus/lungekreft.

image

5 Likes

BTW, vet du om det er mulig å satse noen kroner på EG49 ? :rofl:

Bare å vippse til meg, kan ikke garantere avkastning for andre enn megselv

1 Like

Ny episode denne uken med ny foreløpig hemmelig gjest!.

“I ukens episode får vi besøk av “forskeren” han svarer på spørsmål rundt biotech, så om du har noen spørsmål er det bare å stille dem under”

5 Likes