Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Annonser på TekInvestor

Hei!

For å forsøke å gi forumet flere inntektsbein å stå på, kommer det fremover til å vises noen annonser for relevante tjenester og produkter på forumet.

Hvis du ser en annonse du ikke liker, kan du trykke på X-knappen øverst i høyre hjørne av annonsen for å aldri se den igjen i den tråden.

Hvis du er Insidermedlem og ikke ønsker å se annonser i trådene i det hele tatt, kan du melde deg inn i denne gruppen - så forblir alt som før :slight_smile: :heart: Jeg håper likevel at dere vil oppleve annonsene som relevante.

Hvis dere har hatt gode eller dårlige erfaringer fra annonsørene som dukker opp vil jeg gjerne vite om det.

Hvis du har eller kjenner til et relevant produkt eller tjeneste du synes bør promoteres på TekInvestor, ta gjerne kontakt :slight_smile:

Hilsen Jørgen

10 Likes

Jeg er insider men jeg beholder reklamene i håp om at det gir @pdx flere inntektsbein å stå på. Han har bevist utallige ganger at han jobber beinhardt for å forbedre forumet, og det er det minste jeg kan gjøre for å bidra litt ekstra.

13 Likes

Kör på! :+1:

1 Like

Er det inntjening per view eller klikk?

God idé å få inn litt penger i kassa, så du får vi kanskje enda bedre features i fremtiden.

2 Likes

Håper det gir ekstra inntekt, det er forumet vel fortjent.

Men - kommer det store pop ups over hele skjermen som må lukkes ned så går jeg for annonsefri versjon :grimacing:

1 Like

Jeg er ikke glad i reklame, og fin løsning med at man kan melde seg inn i en gruppe og slippe.

1 Like

Det blir litt forskjellige modeller, men mest per view.

Her blir det fullscreenpopups, video med autoplay og maks lyd. Kommer også til å laste ned litt virus til maskinen din. Neida, det blir nokså diskret, hehe. Dere får si fra hvis de blir for påtrengende. Og bruk for all del muligheten til å skru av enkeltannonser eller alle. Det er viktigere for meg at dere er happy enn at dere tvinger dere selv til å se annonser :wink: Men ser dere noe relevant, klikk og kjøp gjennom annonsen - det er en stor støtte til forumet :slight_smile:

6 Likes

Da kan alle screenshotte annonsene de liker veldig godt for å sende de til @anon80503862 på PM så han ikke går glipp av så mye.

3 Likes

Så med 100 tabs åpne og med auto-refresh på så blir det store inntekter? :smiley:

da blir han bannet igjen!

Vi klarte å få Pdx bannet fra google ads pga sånn missbruk ;D

2 Likes

Jeg tror dessverre ikke det, hvis ingen kjøper noe via annonsene kommer annonsørene til å finne steder der de får mer for penga :wink:

Stemmer! Alle trykket på reklamen for å være snille… har enda ikke fått tilbake kontoen, 10 år etter.

3 Likes

Hadde vært fint å slippe krypto greier. Sikkert mange som mener noe annet, men det er scam/ponzi schemes i mine øyne og jeg vil helst slippe sånt.
At du må ha inntekter skjønner jeg jo og jeg ser gjerne annonser på fornuftige ting som biler og båter, men om det er mulig å legge inn preferanser hadde det vært fint.

2 Likes

@Boms insider är lösningen :wink:

1 Like

Er “insider”, men det er jo en ganske villedende greie i finansmarkedet hvor begrepet har en egen og klart definert betydning. Så jeg har valgt å ikke vise den tittelen.

Det er vel heller ingen inntilling der som gjør at jeg slipper å se ulike annonsekategorier.

1 Like

Ser den @Boms. Da vi skulle velge hva medlemskapet skulle hete fikk «Insider» flest stemmer - men får en del spm om hva det betyr :sweat_smile:

2 Likes

det er ikke alltid riktig å la flertallet bestemme. Du har jo noen reelle insidere som brukere, og spesielt for de som er nye i markedet er det jo nyttig om man er litt nøye med sjargongen slik at det blir lettere å forstå hvordan det hele er skrudd sammen.

1 Like

For ordens skyld:
Jeg er Insider på 4. året nå tror jeg og har aldri vært i nærheten av å komme borti innsideinformasjon her på forumet.

3 Likes

Dobbel reklame på equinortråden etter e24 post. Equinor ASA (EQNR) 🛢

Fant ikke ut hvordan jeg kunne inkl screenshot fra mobil, så si ifra om det er ønsket så kan jeg logge på laptop.

Antar det er en bug. Ikke noe imot å se dobbelt :slight_smile:

1 Like

Noen av reklamene er veldig store - f.eks. En blå sak om MiraiEX. Blir veldig dominerende.

1 Like

Gir den en pause nå, tror de fleste har fått den med seg :smiley: