Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Årets TekInvestor 2016 er

Ingen over, ingen ved siden. Årets TekInvestor 2016 er @holmes! Gratulerer! :smiley:

I år har han bidratt med over 4400 innlegg, og fått over 7500 likes - @holmes er et forbilde for alle TekInvestorer, og jeg setter personlig veldig pris på dine bidrag.

Hurra! :champagne:

47 Likes

Hurra :slight_smile:

3 Likes

Vel fortjent! :champagne:

3 Likes

Veldig fortjent! Jeg hadde selv tenkt å være med å stemme her, men gått litt bort i glemmeboksen. Hadde faktisk tenkt å stemme på @holmes selv, så dette passet jo utmerket :smiley: HURRA!

3 Likes

Takk også til alle de nominerte:

@Christian, @Morti, @Evilfreud, @Larsen, @Savepig, @Kronn, @Alex, @nofun, @Onns, @Paddy80, @Jadda, @Irathi, @koe, @MK1, @steart78, @cagey2, @Slobo :smiley: (i tilfeldig rekkefølge)

16 Likes

Grattis :smiley: :rocket::kissing_closed_eyes::kissing_smiling_eyes:

2 Likes

Gratulerer Holmes! Veldig fortjent.
Denne utmerkelsen må du ta til deg. :+1: :slight_smile:

4 Likes

Gratulerer @holmes :wink:

3 Likes

Verdig vinner!

Skulle gjerne bidratt med stemme. Misforstod litt at det å nominere tilsvarte også å stemme!

4 Likes

Hepp hepp vel fortjent! Godt nyttår!

3 Likes

Velfortjent oppmerksomhet @holmes! Jeg setter pris på alle analysene, svarene du kommer med og de kritiske spørsmålene.

4 Likes

Velfortjent! Ditt edruelige syn på caser er gull verdt! Bra at minst en her inne har beina plantet i jorda hehe

3 Likes

Har du sett scenarioene hans for NattoPharma? :smiley:

2 Likes

Gratulerer @holmes :blush:
Fortjent!

3 Likes

Hadde tenkt å ta en runde med stemming også men siden så mange nominerte holmes var det ikke nødvendig :smile:

7 Likes

Gratulerer @holmes, vel fortjent! Jeg er nok en av de som nyter godt av andre sine bidrag da jeg selv fortsatt går min læretid i aksjeverden. :+1:

4 Likes

Setter pris på deg @holmes

5 Likes

@holmes Er flink til å holde seg nøytral når det kommer til diskusjoner på tekinvestor, tror det er mye av grunnen til at han er så populær her inne som han er! CREDS :slight_smile:

4 Likes

Gratulerer @Holmes, vel fortjent! :slight_smile:

3 Likes

Gratulerer :confetti_ball:

4 Likes