Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Så ska det se ut :+1::+1:

3 Likes

Gratulerer! Det er faktisk sykt… startet med 600$ er oppe på 2255$ merker det går tregt… tjent mye på IOTA trading.

7 Likes

Største gevinst på en enkelttrade var 11% sist uke, etter rykter om at IOTA skulle addes på Bitrex.

Hvis det er voldsomt momentum og et markant brudd kan jeg ri den lenger, men som regel ikke mer enn 1-2 timer. Dette er bare metoden som funker for meg. Jeg vil ut av traden så fort så mulig og sikre gevinst, og ha cash klar når neste mulighet dukker opp. Har nå begynt å scale ut, så skal nok la noen trades gå litt lenger etter å sikre noe profitt tidlig.

Jeg kan sende det til deg på PM :slight_smile: Hvis noen flere vil ha det kan jeg sende, men vil ikke legge det ut her.

Gjerne :slight_smile: Jeg hadde i overkant 200 trades på fryktelig kort tid, så vil gjerne se på tradingmønsteret så jeg kanskje får tid til andre ting enn å sitte foran en pc å trille småører :slight_smile:

Sendt :slight_smile:

Grattis @Oivran! :smiley:

2 Likes

Gjerne det. Får du sendt det som PM eller trenger du en epost-adresse?

Legger merke til at de fleste posisjonene er long. Er det noen spesifikk grunn?
GRATULERER med å være den føste til å klare 50k challengen. :slight_smile: :+1: Regner med at du forsetter med Bitfinex en stund til.

oh damn, da er vel jeg tilbake til start, hadde overskuddet i norsk skog, sånn kan det gå hehe

1 Like

Er det gratis realtime kurs og gratis realtime ordredybde i Nordea sin trader?

ja som jeg har forstått det, så er det gratis

Æsj og bæsj, rota det til og overtrakk kontoen. :frowning:

Link Mobility blir en nyttårsrakett på børsen.

Takk for det :slight_smile:

Jeg går oftest long rett og slett fordi det er det jeg er mest komfortabel med og kan best. På nedtur går jeg som regel long på lav RSI, fremfor å shorte på vei ned. Kommer til å eksprimentere mer på shorting på brudd ned. At jeg trender med trenden (som alle vet er opp i kryptomarkedet foreløbig) er forsåvidt ikke grunnen da jeg tar så kortsiktige posisjoner, at det er den kortsiktige trenden som er relevant.

Jeg fortsetter med samme tradingkonto på Bitfinex, ja, selvom jeg ikke kommer til å være superkomfortabel med å ha mye kapital der.

1 Like

Har sendt deg på PM.

1 Like

Dagens status er 5304,- etter å ha vært innom 4900 tidligere pga realisert tap i fjord1. Nano dro meg opp på berg og dalbane men gikk ut på stop loss. Back in track og nå må jeg finne noen nye morsomme å leke med.

4839 ble uke slutt for meg.

ble litt ivrig før i uken å ga meg ikke før det var for sent på idex når den tok av. var på god vei over 5000, men dro meg heller ned til 4700.
klarte å dra den på nytt opp til 5000. for å sitte for lenge å dra det ned i 4700.

men klarte å jobbe det opp igjen i dag på men noen små trader.

fortsetter videre opp neste uke. må slutte å vente på millioner hehe. ta litt og litt…

Ser ut til at PCIB har begynt sånn smått å bevege seg oppover, så endelig kan jeg rapportere overskudd her. Totalen er nå på kr 5078.

1 Like

5003 Coronas

1 Like

Rolig uke her.