Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Endring i innehav idag. Misstak nr #1 var å ikke sikre gevinst i Hamlet. Tror fortsatt på en fin desember men jag har ikke ork til å vente på studiestart. Eier aksjen gjennom mitt vanlige konto isteden.

Isteden kom Pled Pharma in som igår fikk kjøp rek av redeye med base case 44 kr, ca 110% opp fra dagens kurs. Igår en breakout og idag en pull back.

Mest sannsynlig kommer PM i hamlet imorgen bare fordi jag solgte idag :joy: typisk en konsekvens av at jag selger.

2 Likes

Resultat etter 14 dager

  1. Føler jeg skrevet det tallet inn her flere ganger før. PCI har fast helgekurs ser det ut til :smile:
2 Likes

Jeg har challenge konto på 25k, er det fortsatt mulig å være med her hvis jeg bare deler på 5 hver gang?

4999.4

5 Likes

Plass til alle, så lenge du finner en måte å konvertere det på :wink:

Viktigste er å vinne mot seg selv å lære noe nytt.

Da står jeg på 5327,- etter en hektisk dag på challenge kontoen. Tok tapet på Fjord1, og satte alt i Nano (snittet opp da jeg kjøpte noe tidligere i uka). Veid opp for tapet på 300 i Fjord1 nesten. Neste uke er det opp og beyond! :slight_smile:️ God helg!

3 Likes

Håper og tror det var et særdeles klokt valg :smiley::heavy_dollar_sign::+1:

Status : IOTA/USD på 4.4
ca 9300

2 Likes

Lurer på å flytte disse pengene over på Nordea for å teste deres plattform jeg og faktisk.

Saldo: 5 908

det var moro å trade med så billig kurtasje. Men gleden ble stoppet da de fikk en feil på nordea investor som gjorde at man ikke kan legge inn ordrer.
Satse på at de er oppe igjen neste uke.

morsomt å logge inn på nordea nå.

akjsene mine er forsvunnet!. så nå ligger jeg pr øyeblikk med 65,39kr i konkurransen :joy:

må skrive inn til de å finne ut hva i alle dager som foregår

det var vist oppgraderinger som gjorde at det ble litt surr. alt skal vist være normalt til mandag klokken 0800. får komme med en oppdatering på hva jeg har før jeg starter klokken 0900 når jeg ser de igjen.

2 Likes

Sikret litt på 4.3. Sitter nå igjen med det orignalet beløpet Skjermbilde

Og tilbake igjen på 3.8. Totalt 269

Ukesrapport uke 2:

Resultat denne uken:

  • $1202

78 trades
43 vinnere
35 tapere

Saldo: $2524 (20950 NOK)

Har tradet mye IOTA denne uken også, både på opptur og nedtur. Oppover trader jeg break outs og lukker inn 1-3% trades. Shorter i noen tilfeller nær motstand og høy RSI. På vei nedover spiller jeg oversolgt 5 min, 15 min, 1 time,
og 4 timer. I noen tilfeller shortes brudd ned.

Går all in på trades jeg er veldig komfortabel med, og går inn med mindre andel på signaler jeg ikke er like trygg på.

8 Likes

da er jeg i gang med nordea kontoen igjen.

nå ligger den på 4 927,39.

gikk glipp av salg med gevinst i forrige uke. men det skal nok jobbes raskt opp regner jeg med.

Challange achieved.

Etter to vanvittige dager i kryptomarkedet er jeg på 50K på 15 dager med trading.

Start: $600 (4980 NOK)
Nå: $6259 (51950 NOK)

Resultat denne uken så langt(mandag og tirsdag):

Antall trades: 32
Vinnere: 23
Tapere: 9
Største tap: -1,6%

Totalt 15 dager trading:

Antall trades: 147
Vinnere: 93
Tapere: 54

Som jeg skrev ved start logger jeg hver eneste trade med

  • Kjøpspris
  • Salgspris
  • Prosent gevinst/tap
  • Ordrestørrelse
  • Signal
  • Eventuell kommentar/evaluering av trade

Har lagt ved bilde av deler av denne loggen. Å gjøre dette vil jeg anbefale alle som er seriøs med trading. Det har i hvert fall vært en game changer for meg. Ved å gjøre dette må du “stå til ansvar” for dine dårlige trades, du kan evaluere innganger og utganger, og gjøre analyser på egen trading, eksempelvis hvilke instrumenter, signaler, tidspunkt etc du har god og dårlig hit rate på.

Strategien min baserer seg på å hente rask profitt(som regel 1-2%) med lav risiko, i hovedsak på brudd opp og oversolgt. Legger mye vekt på volum og ordrebok. De fleste trades varer 1-10 minutter. Nylig har jeg begynt å scale ut, noe som også gir mulighet for å ri visse trades lenger, eksempelvis ved å ta profitt på 0,5%, 1% og 1,5% deretter ha stop loss på break even på resten med target 3%(prosent som eksempel, avhenger av motstand, ordrebok etc selvsagt)

Jeg kommer ikke til å ta ut profitt her, og skal fortsette videre med kontoen med samme strategi, og forsøke og lære videre og hele veien tweake strategien.

EDIT: Rettet sum

54 Likes

Gratulerer! :+1::clap:

1 Like

gratulerer :smile:

1 Like

Vanvittig bra! Har du mulighet for å dele Excel-arket i sin helhet? :slight_smile:

Hva er din største gevinst på enkelttrade? Ser ut som du nøyer deg med småprosentene per trade. Ikke at det er feil, det funker åpenbart. Men har du en trade du bare måtte ri videre opp?