Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Ser på BBC og her snakker de plutselig om at de har oppdaget at de som ble veldig syke av koronaviruset manglet så kalte T-celler og at de er i gang med en pågående studie i engelske sykehus. BerGenBio ble selvfølgelig ikke nevnt men læll!

3 Likes
3 Likes
16 Likes

Denne kan vi Twitre til Trump

1 Like
7 Likes

https://www.hra.nhs.uk/covid-19-research/approved-covid-19-research/282769/

Ved ikke om i har set denne, men her nærmer vi os et link til offentliggørelse af resultater, når de ruller ind

3 Likes

Denne siden her tror jeg kan være grei å følge med på. Her står ACCORD studien som “in Setup.Approval Received”. Det betyr vel at dem ennå ikke rekruterer. Men så fort det er igang, så vil vel det stå på denne siden vil jeg tro.

https://www.nihr.ac.uk/covid-studies/

2 Likes

Health Research Agency har godkjent, står det…

Det mangler vel bare REK da…

:sweat_smile:

1 Like

REK har sikkert sommerferie fra påske til oktober… :joy:

1 Like

Ok, takk for en bra forklaring.
De fleste av oss ønsker vel suksess :blush:
Jeg ønsker til og med suksess til bl.a Pho, Pcib osv, selv om jeg ikke har aksjer der.
Tross alt moro å se at norske selskaper får suksess :blush::+1:

5 Likes

Håper den siden ikke er oppdatert på en ukes tid.

Eh, hva tenker du på egentlig ?

Eh??
At studien egentlig er «Open, With Recruitment» skjønner ikke at ting skal være så vanskelig å forstå i denne tråden.

Skulle ikke FPD komme som børsmelding da…?

Denne oversikten fra Q1,2020 viser at ACCORD er kommet en del lenger enn det denne nettsiden viser. Enten er den ikke oppdatert eller så endres ikke denne før alle lokasjoner er active. 6 av 8 sites er Active/Active Sceeening.

5 Likes

Jeg tror ikke denne er delt før (?)

Kom på nett for 19 t siden

17 Likes

Peter Hermandsrud er svært skeptisk til Moderna og især deres nyhetsstrøm. (Eller mangelen på det). Mener det lukter lang vei av hele caset. Dette stoffet er bak betalingsmur så dere får nesten ta mitt sammendrag for god fisk hehe.

1 Like

Det er selvfølgelig gøy om de treffer, og det er spennende å se når kursen går opp og ned, men de som kan dette vil forstå mye før deg hva som er galt om det kommer en melding som er negativ.
Dette er for dem som er gode på det medisinske. En privat investor bør holde seg til selskaper som har godkjente produkter med omsetning, sier Hermanrud.

Er bare å selge BGB oxo da eller ?
Hvis man skal høre på han der mener jeg …

1 Like

Den nyttigste informasjonen fra denne artikkelen er at Hermandsrud i likhet med de aller fleste akalytikere, aksjemeglere og såkalt “aksjeeksperter” i media forstår uhyre lite av biotek.

4 Likes

Peter Hermanrud er siste mann på kloden som skal høres til når det gjelder biotech!! Husker en artikkel på DN like før Algeta smalt (selv om avtale med Byer var allerede i boks) hvor han skrev at investering på kreftmedisin og biotech er dummeste investering :flushed:
Han har NULL peiling og stort sett kritisk om biotech!

3 Likes