Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Sønnen min var nylig i isolasjon da han var smittet med korona. Han skjønte knapt at han var smittet. Det eneste symptomet han hadde var at luktesansen forsvant. Merkelige greier …

Let us hope that the share price will have a positive day for once, we could really use one to help keep moral high! I HATE to think about those shorter Bstrds getting cheap shares from small investors because they have scared them into selling. They’re not getting mine under 60kr that’s for sure (and perhaps a huge amount more IF our drug has the effect on covid-19 that RG thinks it does.)

får vi inndekning av shorten idag da? =)

3 Likes

Ser det er flere som tror nyheten i går vil gi utslag på kursen, men jeg tror ikke vi får store utslag før de melder gode resultater. Det eneste nye i går er vel at man regnet med å starte opp i India om noen uker, så da tar det vel noen måneder før vi får studie resultater og kurs eksplosjon😍

Jeg tror på eksplosjon innen par 3 uker :smiley:

Men jeg leker mest uten å ha veldig peil på TA, fortjener ikke BGBIO en Teknisk Analyse tråd ?

2 Likes

https://beta.tekinvestor.no/t/bergenbio-teknisk-analyse-bgbio-ta

1 Like

Her kunne det vært supplementert med Bemcentinib…

3 Likes

Lovende ?
kl 13:40
Screenshot 2020-10-01 at 13.39.34

Trenger ikke titte på ordreboken for å vite at BGBIO er lovende :slight_smile:

Dog er det deilig at vi i det minste ikke er ned i dag også… Kanskje Shorten er i gang med inndekking

Fikk masse under 30 idag. Ikke alltid godfølelsen går over til krampelatter og eufori…men idag skjedde det altså :rofl:

Selv nå satset 50% på BGBIO. Satser på at Mohn Sr. og CEO vet hvorfor Mohn Sr. lastet opp på nok 34-38 for ikke lenge siden.

Ingen eufori her før det meldes om effekt på covid :stuck_out_tongue:
Dog blir det sikkert ivrig applaus når det meldes om første pasient medisinert!

1 Like
13 Likes

Dette går unna!

The conditions

The panel has suggested that the company should include only those Covid patients who fulfil the Indian criteria for “moderate Covid-19 patients” apart from following the World Health Organization’s guidelines.

It has further asked the company that the “sample size in India should be 60, which means 30 patients in each arm”.

Under the ACCORD trial, the drug is being tested on 120 subjects — 60 hospitalised Covid-19 patients and 60 control group patients receiving standard of care treatment.

Also, the company has been instructed to appoint the Data and Safety Monitoring Board — which is an independent group of experts to recommend changes — “for safety monitoring of the trial”.

3 Likes

Det var en grundig og utfyllende artikkel, til kontrast til det norske mediepjattet.

2 Likes

Neste som ta kontakt med BGBIO er Reliance gruppen.
https://www.rellife.com/web/lifesciences

Du finner sjelden kvalitetsjournalistikk i Norge. Covid-19 er intet unntak.

India vil altså i tillegg inkludere mindre syke pasienter enn de som blir inkludert i Accord. Og redusere kontrollgruppen til 60 (30+30). Kommer til å gå fort dette :crossed_fingers:

“To include the COVID-19 patients
(Grade 4 & 5 as per 9-point WHO
ordinal scale) also fulfilling the
Indian guidelines criteria of
moderate COVID-19”.
2) Sample size in India should be
60 (30 in each arm).

4 Likes

Altså. Accorden er tatt opp igjen, og de kjører studie i SA og India.
Accord er de 1 av 3 igjen!!! Tidligere resultater må ha vist noe form for effekt eller hadde de aldri blitt vurdert igjen, selvsagt.
I India har de halvert antall fra 60+60 til 30+30. Har dette noe med det de har sett fra de få pasientene i Accord?
Denne type selskap hadde gått flere hundre prosent på et hvilket som helst anna børs med den siste nyhetsstrømmen. Det er jeg 100% overbevist om.

2 Likes

De bliver verdens kendt over natten, hvis det viser sig at fungerer ved at tage den, når du konstateres smittet… Fy for s… Så bliver det vildt!!

2 Likes