Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Hva mener du, Targovax venter 1 oppdatering?

2 Likes

Chilli; Det du skriver er feil! Trvx får minst 2 resultatoppdateringer, kanskje 4 i H1.

4 Likes

TRVX kommer med en oppdatering “anytime” og en til i H1. Som vi vet om. Kanskje flere.

PCIB kan komme med små eller store avtaler nå eller litt senere. Begge er veldig lavt priset ift internasjonale selskaper selv om de har startet klatringen.

2 Likes

Biopick 2020 https://drive.google.com/file/d/1XFZQzQqw5OHaDsc_8J1C2wOtDx-lfvBA/view

Må jo også få med partner studier til TRVX og ikke minst pre-kliniske data på next gen vrius. Disse kommer i tillegg til data på mesothelioma nå i Januar og Melanom iløpet av 1H20. Kan i samme åndedrett minne om at de fleste oppkjøp innen virus har kommet på nettopp pre-kliniske data.

De neste 6 mnd blir svært spennende for TRVX.

5 Likes

Det har vel ikke blitt delt før, men BioNTech har vært flittige i julen:

Om BNT211 skriver de dette i kortteksten:
BNT211 is our CAR T cell therapy for the treatment of CLDN6-positive solid tumors. BNT211 targets CLDN6 and will initially be evaluated in combination with a FixVac that encodes CLDN6.

"* * Publication of preclinical proof-of-concept data for BNT211 reports Claudin 6 (CLDN6) as a novel target for CAR-T cell therapy of solid tumors and introduces CARVac, a first-in-kind RNA vaccine approach promoting the amplification and persistence of CAR-T cells in vivo

  • Combination of CAR-T cell therapy with CARVac highlights the value of cross-platform synergies to address key development challenges in the treatment of cancer
  • Applicability of CARVac to various CAR-T cell therapeutic targets offers broad potential to improve therapeutic efficacy of CAR-T cell therapies across a range of solid and liquid tumors
  • First-in-human Phase 1/2 clinical trial for BNT211 in multiple solid tumors including ovarian, testicular, uterine and lung cancer intended to start in 2020*

Er det noen link til PCI Biotech her? (Jeg finner ikke det)

1 Like

Er det ventet oppdatering i januar på disse tingene? Jeg trodde det var en “kanskje” for begge deler.

Tviler på at det kommer nå i januar. For per klinisk så venter vi på patenter.

Sammarbeidspartner oppdatere når de er klar og er utenfor trvx kontroll. De har kommunisert at de håpte at de skulle få noe data snart.

Får vondt av og lese … kjenner ikke henne men er selv berørt nært.

Del noe av desembergevinsten folkens! :pray:t2:

5 Likes

https://finance.yahoo.com/news/3-beaten-biotech-stocks-just-194442790.html

Do you know anything about the 3 stocks listed?

1 Like

? Dette er jo kopi av innlegget mitt et par hakk lenger opp.

Oioi, busted. Enda en piggygate?

  • Ja
  • JA

0 stemmegivere

Noen som har gjordt seg noen tanker om hva trump sitt siste utspil vil føre til da?
2019 var et urolig år og 2020 starter heller enda verre.

2 Likes

Kqn bare snakke for egen del men jeg kjører riskoff

Sitiasjonen er vel bull for olje og oljetank og ikke fullt så festlig for biotek

Julenissene ble etterfulgt av krakknissene i år ser jeg

6 Likes

Ikke mye norsk på denne listen desverre, som vanlig. Håper 2020 blir året for norsk revansje!

1 Like

Sektoren har gått mye på forventninger de siste månedene. Mange sitter med store gevinster. Tipper hypen er over for denne gang, og at nå er det kun gode meldinger som gjelder.

Men skulle det komme en solid gladmelding for et av selskapene, er vi kjapt tilbake på vinnersporet.