Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Deling av innhold bak betalingsmur blir brudd av regler for åndsverk så det blir moderert.

4 Likes

Står omtalt i Finansavisen lørdag. Er faksimile også brudd av regler for åndsverk?

2 Likes

Utsnitt innenfor rimelighetens grenser er nok mer i gråsone, der kan @pdx få gi sin input på hvor han er komfortabel.

Men artikler i sin helhet går ikke.

Edit:

Indeksen stormer på,er på vei mot 3y high

5 Likes

Advokatene til avisene ser dessverre bare i svart/hvitt, så del helst kun det dere har tillatelse til å dele i forumet :smile:

3 Likes

Gått vanvittig sterkt i en uke nå, så var vel gjerne på tid med et hvileskjær

Omsatt over 114 millioner allerede i god tid før lunsj!

3 Likes
2 Likes

Årets beste aksje for min del så langt i år. Må nok kjøpes via megler da den er unotert/OTC

Er ikke mer en man får postet så kommer neste rykk :sweat_smile:

image

Er vel slik med den type selskaper i disse tidene som kan inkludere “covid-19” i arbeide sitt :sweat_smile:

1 Like

Siste kommentarer til BergenBio fra Trinity Delta 05. mai. De skal komme med ny verdsetting av selskapet så raskt de kan:

3 Likes

Corline biomedical presentasjon 27.05. Top-line data om 2-4 uker.

https://www.redeye.se/video/event-presentation/786926/corline-biomedical-ceo-henrik-nittmar-presents-at-orphan-drugs-may-27

1 Like

Syner du? :slight_smile:

Inne fra 14. Syner.

1 Like

Okok :slight_smile: Har en liten posisjon, funket jo fint å rygge deg forrige gang i Hamlet :slight_smile: :crossed_fingers:
(Og jeg er fornøyd om 1 av 2 går bra) :stuck_out_tongue:

Må ikke rygge, da lærer du jo ingenting.

Vi var helt oppe under 13 milliarder i total market cap den 25.05

1 Like

Fullt klar over det :slight_smile: Det er bare en minipos. Jeg tørr ikke å ha en stor posisjon over slike data uansett, ser det mest som en lottokupong.

You have much to learn my young Jedi

3 Likes
3 Likes

“The future of cancer immunotherapy: microenvironment-targeting combinations”

https://www.nature.com/articles/s41422-020-0337-2

1 Like
1 Like