Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Chop Chop [Mighty Kingdom][Funcom]

Om det er bra gjennomført tror jeg dette kan bli en kjempesuksess! Slike spill er gøy og med høy gjennspillingsfaktor kan dette selge som bare fy. Hjelper også å eksponere det på flere plattformer.

2 Likes

Blir litt som Don’t Starve Together . 5,000,000 … 10,000,000 owners https://steamdb.info/app/322330/graphs/

4 Likes

Greia er at dette er et udødelig spill. Det er like relevant nå som for ti år siden, og om ti år igjen. Dette kan bli en evig hale med inntekter. For er jævlig bra taktisk move av Funcom. Kan bli en tidløs klassiker dette

3 Likes

Key features:

1-4 players: Conan Chop Chop supports couch co-op.

Diverse cast to suit your playstyle: Play as Conan, Pallantides, Valeria or Bêlit, all known heroes in the Conan universe.

Diverse word: Explore the desert of Koth, the enchanted Darkwood, the burning slopes of Hyperboria and the icy world of Vanaheim, each with their own deadly dungeon.

Lots of loot: Use everything from a broom to a bastard sword to hack your foes to bits.

Astonishing combos: CCC will feature not only the ability to swing left and right, you will also learn even flashier fighting moves as you progress.

Ruthless bosses: Now is finally your chance to go up against a giant gorilla in a cape! But beware killer boss moves, such as Lava Reflux, Tail Whip and Loogie Glob.

Infinite replayability: Randomly generated maps, tons of weapons and abilities ensure that every game will be a whole new experience. The game is superdeadly, but you will get to unlock new weapons for your next playthrough.
Tycker det verkar finns ett djup i spelet

3 Likes

snuuuuskigt bra spridning på twitter nu alltså. Holy shit vad de gjorde en bra grej av denna Aprils fool.

1 Like

image

Sa man ikke det om Funcom Lego og? Og Battlefield heroes var jo helt fadese.

Vet bare ikke helt om jeg har troa på å mikse en sånn dødsens seriøs og litt “humørløs” franchise med sånn 100% tull. Ikke meningen å pisse i teen her altså, ble bare litt skuffet når dere hadde hypet meg på den feteste publusherdealen ever, så får vi det her?

4 Likes
4 Likes

Conan Chop Chop ligger ute på Steam

https://store.steampowered.com/app/1061880/Conan_Chop_Chop/

Bare å legge til på ønskelisten!

4 Likes

Det er så jævlig bra. Funcom jeg digger dere :heart:

4 Likes

Just saying :joy:

1 Like

tror dere dette chop chop, åpner opp for conan på mobil i fremtiden?
https://www.mightykingdom.com/games/

dem har laga en del mobil spill

Yep, de har laget det for switch allerede.

Super meat boy kan det trekkes paralleller til og det solgte en million på et par år. Pengebinge

1 Like

Her tenker de utenfor boksen. Dette er et tidløst spill med enormt potensiale. Som jeg dro parallell til litt lengre opp, nemlig super meat boy som solgte 1 million på 2 år. 10 dollar for chop chop så snakker vi en uendelig hale, co-op, tidløst, ekstrem underholdningsverdi. Kan fort vekk bli Funcom’s mest-inntjenende spill noen gang

2 Likes
  1. Det er en nedtur i forhold til spekulasjoner om Darkborn.
  2. Det er en opptur i forhold til forventede inntekter for 2019. Funcom var i mine øyne (og RedEye sine) on track til å gjøre 2019 til ett bra år som var dårligere enn 2018. Dette er en ekstra lansering som kan pushe inntekter oppover, eller vesentlig oppover.
  3. Denne typen spill kan selge svært lite, eller svært mye. Flere spill innen genren selger ekstremt godt (tilsvarende conan exiles eller bedre i antall eksemplarer) men de har også veldig høy kvalitet. Det er også mange spill som selger svært dårlig innen genren. Det er ikke nok informasjon til å si noe om kvaliteten på spillet enda, men sånn i utgangspunktet så ser faktisk conan chop chop bedre ut enn conan unconquered (i forhold til genre standarder).

Totalt sett så vil jeg nok forvente at skuffelse blir rådende følelse i noen dager. Men det er altså i mine øyne fundamentalt positivt, fordi det er en ekstra inntektskilde i år.

5 Likes

Makro kan «hjelpe» Fun imorgen. Mange som ble skuffet nå. Meg selv inkludert.

4 Likes

Å mycket positivitet

Conan Chop Chop is a 1-4 player action-adventure game with rogue-like elements, set in the savage world of Conan the Barbarian. Venture forth in a world full of strange and wondrous creatures… and bash ‘em all to bits! Fight, loot, quest and explore as you strive to become the baddest badass of all time.

https://store.steampowered.com/app/1061880/Conan_Chop_Chop/

The treacherous wizard Thoth-Amon has devised a plan to resurrect the ancient evil that is Xaltotun. If he succeeds, he will condemn the world to an eternity of darkness and enslavement. Only you can stop him, but in order to do so you must use all your cunning. All your guile. You must summon all your courage and swordsmanship. You must … Chop Chop!

Conan Chop Chop is the most epic and realistic stick figure game ever to be set in the world of Conan the Barbarian, thus there will be an excessive amount of gore and flying limbs. Be warned that this may in turn lead to uncontrollable outbursts of joy and/or profanities, usually depending on which end of the sword you are on.

1-4 players

Play solo for the ultimate thrill of a rogue-like or have your buddies along with you in couch co-op mode.

Become Conan… or someone else!

All brawns, no brain? No worries! Choose between a diverse cast of badass warrior gods, and add weapons and items to match your style!!

Embark on quests of pure epicness!

You are about to save the world! The merchants are still going to charge you for their wares, and some townsfolk may even pester you with tasks of their own. But fear not, some of them will make it worth your while.

Explore in every direction!

Brave the shifting sands of Koth, explore the dark woods in Darkwood, move valiantly through the searing land of Hyperboria and see the icy world of Vanaheim. Conan Chop Chop lets you explore to the left, right, up and down! A skilled player may even find himself jumping, dashing, or moving diagonally, resulting in the ultimate 3D experience.!

Loot, loot and more loot!

Master the fine art of delicately bashing your enemies’ heads in with a broom and turning them into chop suey with a bastard sword. Conan Chop Chop contains a wide variety of different weapons, trinkets and legendary items, each suited to tailor any kind of violent playstyle you can think of.

Master astonishing combos!

Perform the breathtaking 360° spin-attack to crack skulls all around you. Dash forward with the speed of light. Swing your sword both longways and sideways in a game that will have you gasping for air as you struggle to grasp the pure awesomeness of your fighting moves.!

Ruthless bosses!

Before facing Thoth-Amon, you must defeat bosses such as The Giant Sand Worm of Koth and The Frost Giant of Vanaheim, neither of which are particularly sympathetic to your cause. Instead they will attempt to destroy you with killer moves like Lava Reflux, Tail Whip and Loogie Glob.!

Infinite replayability!

Completely random maps and tons of weapons and abilities to try out ensure that every new game will be a whole new experience. You are bound to die more than once, but you can unlock new weapons that will be available for your next playthrougth.!

5 Likes

Ja, det er jo hele greia. Man ville se noe storslått vi vet kommer i 2020 and beyond.

Her er uansett mine første tanker:

Umiddelbart skuffet, fordi det hadde vært morsomt å sett et glimt av det som vil gjøre 2020 brutalt bra.

Men etter å ha samlet tankene og satt på rasjonellhatten, så er det faktisk ganske fett.

Dette er altså et spill som kommer allerede første uken i september på samtlige plattformer. Jeg har spilt mye Castle Crashers og lignende, og det herlige ironiske med reveal 1. april var at vi ikke helt tok det seriøst.

Det som er mest morsomt, er at denne artige lille saken kan dra inn ufint mye penger (typ mer enn CU og MoM til sammen) hvis det leverer morsom kvalitet.

Tenk Castle Crashers, Don’t Starve, Enter the Gungeon og så videre.

Nei, jeg merker det kiler litt i boxern for 2019 nå.

2 Likes