Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Jeg synes dette screenshotet er lovende


Jeg lurer litt på dette med at folk går veldig dypt ned i sanden, nesten som snø. Så noen kalte det marshmallows sand. Eksplosjonene var ikke så overbevisende med rare effekter.

Mye å jobbe med fortsatt :slight_smile:

3 Likes

Etter å ha sett videon en andre gang så synes jeg ikke det ser så ræva ut, men jeg er mer skeptisk til hvordan kamp kommer til å være. Det var noen veldig korte klipp fra kampscenene og er det noe jeg lærte fra å være med i TSW betaen var at det er utrolig mye jobb å fikse et kampsystem (det skjedde egentlig ikke så mye bra betaen til launch).

2 Likes

De klippet det eneste innslaget av kamp. Hvorfor måtte de klippet den scenen lurer jeg på?

Morti, skjønner at folk reagerer på at du er blitt uber negativ til CE nå. Det finnes plutselig ingenting positivt å si om det… blir jo for dumt! Går fint an å ha et balansert syn på spillet selv om du er ute og selv om en mener at Funcom ellers s… om dagen!

Skjønner ikke helt hvilke forventniger folk hadde som ikke ble oppfylt?? Eller kan man ikke nok om sjangeren eller hva prealfa innwbærer??

Vi har ikke sett noe av spillet før nå. Tidligere var alt basert på håp og tro. Nå vet vi at Funcom har en lang vei å gå. Betyr jo ikke at det ikke blir bra til slutt. Combat er det viktigste. Det de viste av combat nå var et slag mot skjold som de måtte klippe for å vise det frem.

1 Like

Why would i choose Conan Exiles over every other survival game out there? What makes your game so special except it being a Conan IP?

Our focus is to have best melee combat in genre (thus melee PvP), stability and performance, interesting world with more intelligent NPCs than just zombies and of course, the IP strengths - cultures, religion and sorcery. I think those things differentiate us.

Jeg har også merket meg dette. Mulig deler av forklaringen til at jeg er så mye mer negativ nå enn før vi fikk se combat’en er at det er så stort avvik mellom det Funcom har sagt og det de viste i traileren. Hvis Combat’en er skikkelig god når de lanserer så kan jeg snu like fort tilbake uavhengig av hvor bra grafikken er. Det stemmer at Rust og the forrest har like dårlig grafikk (fortsatt den dag i dag). Så må vi jo sammenligne pre alpha med pre alpha.

Ser forresten at -Me- har kommentert den ark videoen du la frem som urelevant pga systemet akkurat den ble vist på.

Uansett så er potensialet til spillet like stort. Så det kan jeg godt si. Nailer de combat her så kan spillet bli veldig populært. Det er bare det at nå etter emisjonen så lar jeg ikke lengre tvilen komme Funcom til gode. Dette er nok en varig endring i mentalitet hos meg. Nå vil jeg se på funcom med skeptiske øyne, men vil absolutt ikke ha noen problemer med å kommentere positive ting jeg ser underveis i utviklingen til spillet. Men fra nå av og utover vil jeg ikke forskutere at Funcom kommer til å forebedre alt mulig basert på tro og håp. Får vente til jeg faktisk ser at de gjør det.

4 Likes

Det som er bra men også skummelt med videoen er at den var akkuratt slik mange ventet. Og det betyr at EA blir med et fryktelig lite ferdig spill. Men det har ufnket før… kan funke igjen.

1 Like
1 Like

Muligens dette kan være grunnen til at de per nå går nedi sanden i stedet for oppå.

"Realistic Sand Walking Simulator 2016
by: Funcom

Featuring more than 20 different types of footwear, including 5 unique types of sandals.
Challenge yourself by walking on wet sand, dry sand, warm sand and slightly frozen sand.
Up to 4 players online or offline in co-op or PvP modes.

*Pre-orders include the upcoming Quicksand & Mud DLC with crocs and knitted socks."

6 Likes

Conan Exiles: First Gameplay Trailer
IGN sett 364 364 ganger

2 Likes

De har en tendens til å stivne på views etter en-to dager, de poster så mye.
Så den vil nok ikke stige over 400 :slight_smile:

Edit:
Tror de har lan på kontoret,

Conan Exiles: First Gameplay Trailer
IGN sett 366 218 ganger

ett døgn senere er der ca 2k flere visninger

Mente ikke stivne som i stivne fast, fryse, men at det ikke blir generet mer fra youtube siden direkte, det vil heller være en effekt av alle stedene den er embedded.

Vet ikke om du misforstod min kommentar eller om du bare førte statistikk :hushed:

Eyh, bare statistik og ingenting med tanke på din kommentar :slight_smile:
Tenkte å sammenligne litt fra dag til dag og se litt

Edit : bikker 400k første uken i juli

1 Like

Hva tenker du om at var 12stk online i går?
Samt at det er fortsatt 2 online enda… http://steamcharts.com/app/440900

Jeg tenker vi får update ila uken… :slight_smile:

1 Like

Har ikke peiling om hva eg skal tenke om det, men antar det kun er noe testing av noe slag ?

Men eg lurer på når det burde kunne forventes en ny video med mer innhold, er ikke veldig lenge til launch

1 Like

Får håpe det drøyer litt til slik at enkelte av forumdeltakerne får kjøpt noen få aksjer til, eller? :blush:

Tror vi får se CGI traileren først, så dev diary pt2, så en gameplay launch trailer? Tipper i starten av august… Eventuelt etter TR er ferdig forhandlet, det er vell 8 aug eller noe slikt

Ja, for all del :upside_down:
Om de der i mot bestemmer seg å hive dette ut før TR blir fastsatt 30 Juni, så tror jeg i hvertfall at kursen vil stige for og så dumpes fredagen derpå… :disappointed_relieved:

1 Like