Dere to troller nå.
Jeg har ALDRI sagt at det viser noe annet enn at interessen som fremkommer ut av google søk er lave.
Det er bevist at søkene er lette å manipulere oppover. Så dersom antall søk skulle plutselig ta av bør folk ignorere det. Det er det jeg sier. Jeg beskytter de tekinvestorene som ikke forstår seg på dette og plutselig kan finne på å kjøpe aksjer fordi en av dere (f.eks.) plutselig skulle kjøpe aksjer fordi en pil plutselig skulle peke oppover. Jeg avslører den taktikken før den blir brukt, kan man si.
Det har jeg aldri sagt. Troller du? Jeg ser ikke verdien av å bruke google trends til å vurdere kjøpe eller salg av aksjer i Funcom. Det er det jeg har sagt HELE TIDEN.
Og skal man sammenligne så er det greit å være klar over at ulike spill har ulike mengder søk, men kan like gjerne ha likt antall solgte spill etter en uke. Totalt ubrukelig fordi det varierer så veldig hvor stor sammenhengen er mellom søk og antall solgte.
Jeg holder etikk høyt. Derfor har jeg avslørt en teknikk som hadde potensiale til å lure folk til å kjøpe aksjer i funcom basert på at en graf plutselig tar av. Når den grafen er veldig lett å manipulere. Hadde jeg vært slik som enkelte jeg ikke skal nevne navn på så hadde jeg bare kjørt det eksperimentet fullt ut og cashet inn på folk som tror at google trends har noe som helst å si for hvor mange salg de får om 3 uker.
Slik dere to holder på og hauser Google Trends tall nå så kan dere selv gi folk inntrykk av at det er akkurat det dere holder på med. Uten at jeg skal påstå noe som helst. Jeg tror jo ikke det selv. Men det er det dere gir inntrykk av nå, spør du meg.