Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Evt bare send oss en forklaring på hvorfor du mener et bestemt innlegg bør gå bort. Jo mer info vi har jo lettere å ta en fornuftig avgjørelse.

1 Like

Mottatt, will do! :slight_smile:

1 Like

OM det er enkeltbrukere du mener poster generelt mye søppel funker det også å bare sende oss en melding med skjermbilder av de ulike postene du mener er feil.

Så følger vi litt ekstra med på vedkommende fremover.

2 Likes

Kan vi ikke opprette en Tåkeprat-tråd for de forskjellige aksjene. Jeg har noen på Ignorert-lista mi, som automatisk kan flyttes dit - da spesielt fra PCIB og Nano :slight_smile:

3 Likes

Synes det fungerer bra med fundamental og småprat, en typ "tåkeprat " tråd vil bare senke standarden enda lavere.
Vil man ha det så er vel HO et godt alternativ?
Der var det vel sist moderert i 2005 eller noe :rofl:

Ellers vil si at den type kryssklipping som @larsmkn driver med , hvor man tar sitater ut av kontekst og bruker dem mot de man er uenig med, ikke bør aksepeteres.

Flere av de på listen min skriver på HO i tillegg, så tenkte mer at tåkeprat er en type insider hvor bare disse får skrive og lese… :slight_smile: ironisk ment, da ignorer-funksjonen fungerer veldig greit. Enkel å bruke og begrenser antall svadameldinger på trådene…

Så du mener jeg gjorde noe galt når jeg påpekte at du tidligere har reagert på at folk har bedt deg holde kjeft, når du ba noen holde kjeft fordi du er lei av mening deres og i tillegg la på en oppkast emoji for å vise din avsky?

2 Likes

Som jeg prøvde å fortelle deg i innlegget mitt du fikk slettet, det var ikke meninger Lothian kom med. Vedkommende har spammet Pcib-trådene med sutring og klaging i snart 1 år!!! Innlegg helt uten substans og informativ verdi for resten av forumet.

Da blir det bare helt latterlig av deg og komme inn fra sidelinjen med et et kryssklippet, tendensiøst innlegg som mest av alt lignet en grisetakling, fordi du er sur på meg etter vi hadde en DISKUSJON på Targovax-tråden.

Det vi diskuterte på Targovax-tråden hadde overhodet ingen overføringsverdi i samtalen om Pcib. At du ikke evner å se den type forskjeller og nyanser overrasker meg.

Jeg fikk ikke noe slettet. Jeg flagget ikke dine innlegg, så her antar du det verste.

Du vet at du kan trykke på ignorere knappen. Det har blitt tatt opp pga han før. Det er flere som har gjort det fordi de er lei at han går på repeat med aksjekursen, man trenger ikke svare med oppkast emoji og kjeft. Man kan også rapportere til moderatorer så kan de ta det videre med Lothian.

Jeg er ikke sur på deg, men jeg husker at du skrev det i tråden, og jeg kunne minne deg på hva du selv en gang skrev nå. Det er ikke grisetakling, men et speil holdt opp mot deg selv, som du krangler med. For meg så handler det du skrev, og som jeg siterte, om hvordan man møter folk man er uenig med, og det syns jeg også var gjeldende i det innlegget du svarte Lothian med.

4 Likes

Neineinei Lars, nå bommer du igjen.

Tro meg, mange har gitt beskjed til Lothian direkte angående sutringen men det blir ikke bedre. Det bør være såpass takhøyde her at man kan gi beskjed når folk har spammet ned en tråd i snart 1 år om at det er på tide å selge seg ut eller kutte ut sytingen.

På Targovax-tråden diskuterte vi et konkret anliggende, hvor det å stille spørsmålstegn til hvor bra datene egentlig var, ble møtt med enorm misnøye.
Og det var rundt denne misnøyen jeg spurte hvorfor det var en sånn enorm motstand rundt det å diskutere på Targovax-trådene.
Men du fremstiller som om jeg prøvde å slå ned en diskusjon på Pcib-tråden og ikke var åpen for andre meninger.

Den kryssklippingen du bedriver har absolutt ingen relevans i forhold til at jeg ga beskjed til Lothian om å kutte ut klagingen.

Hvis det er noen som bommer her, så må det være deg. Lars er etter min mening en dyktig og uforutinntatt bidragsyter. Personlig synes jeg det er fint at det blåser litt på toppene uten at man skal til skafottet.

3 Likes

Ja, fordi Lothian diskuterte med Andor om pris ved oppkjøp? Det var jo en diskusjon, om så han var negativ.

Det var vel ingen inne på Targovax tråden som ba deg holde kjeft, eller sa at diskusjon ble feil. Diskusjonen gikk vel på repeat ang dine påstander om at man kunne sammenligne pasientene i Viralytics sine studier med non-responders pasienter i Oncos-studien. Den diskusjonen ble jo dratt ut i evigheter, hvor du pratet såpass mye om Viralytics i trvx tråden av vi oppfordrett deg til å lage en egen Viralytics-tråd, noe som er helt normalt her inne.

Så ingen ba deg holde kjeft der inne slik man for inntrykk av når man ser spørsmålet ditt som blir sitert.

1 Like

(Deleted)

1 Like

Kroniske haussere ja… Det gikk vel mer på å sammenligne pasientgrunnlaget. Det ble desperat postet studieresultater fra andre selskap da resulatater fra melanom-studien kom. Vi presiserte bare at disse ikke gikk under kategorien “non-responders” og kan derfor ikke sammenlignes. Dersom det ikke er non-repsonders så vet vi jo ikke om det er viruset eller cpi som virker.

Ja, nettopp.

Og når jeg ba Lothian kutte ut sytingen han har spammet Pcib-tråden med i snart 1 år, så kom @larsmkn seilende inn fra siden og påpekte at jeg undret meg over den litt sneversynte debatten på Targovax-tråden.

Mitt poeng er at den kryssklippingen som Larsmkn bedrev det hadde null, 0, relevans på Pcib-tråden.
Og den type kryssklipping synes jeg ikke hører hjemme på TI.

Du er i alle fall kronisk allergisk mot å la noe gå. Du kritiserte at folk i trvx tråden responderte kjipt rundt din diskusjon av resultater. Lotihan diskuterte pris på bud på PCIB og du responderte med :face_vomiting: Sånn sett, så er det likt. Om han har vært negativ i ett år spiller ingen rolle. Han diskuterte et tema.

Jeg mener slike emojier i svar til andre sine meninger ikke hører hjemme på TI.

Nå, la denne diskusjonen dø så kan moderatorene kikke på det om de vil.
Ha en fin sommer.

(Deleted)

1 Like

Kom gjerne med eksempler på hva du mener her? Når det blir postet et resultat og det dukker opp en som bruker hele dagen på å fortelle hvor fantastisk resultatene i et annet selskap er uten at man kan sammenligne pasientene som er med i de studiene. For vi ikke lov til å påpeke dette da eller be om kilder slik vi gjorde? Skal baisserne få lov til å gjøre akkurat det de ønsker i trvx-postene?

1 Like