Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Ny dag, nytt forsøk på å løse dette :slight_smile: @erpe80 @Savepig @anon50125742

En interessant bug, egentlig. Når @Snoeffelen skriver et innlegg varsles hans 127 følgere om dette automatisk. Men, én av følgerne hans har slettet brukeren sin, så varseljobben feiler når den skal sende til en bruker som ikke finnes. Når en slik jobb feiler, blir den lagt i en “retry”-kø, som prøver igjen med jevne mellomrom. Når den kjører på nytt varsles da alle 127 igjen, før jobben feiler …igjen.

Jeg har nå slettet at denne brukeren følger @Snoeffelen i databasen, så får vi se om det hjelper :slight_smile:

Si fra hvis dere får flere varsler :slight_smile:

7 Likes

Bare for å komplisere det litt mer så følger jeg ikke lenger snoeffelen. Så da burde den jo ikke sende til meg lengre, selv om det er «retry»? :nerd_face:

Men setter pris på innsatsen, da! :ok_hand::grin:

1 Like

Ah! Spenningen stiger… følg med videre folkens, her kan alt skje! :smiley:

4 Likes

Hei @pdx, ser på porteføljen at kursen til Pnor er feil iforhold til egentlig kurs til info :slight_smile:

1 Like

@pdx ble jo bra å ha aksjekurser i trådene. Men er det mulig å legge inn hovedindeks, etc slik E24 har i headeren sin på oversiktssiden?

Altså noe slikt som på E24 ser slik ut;

3 Likes

Bare jeg som ikke kommer inn på denne nå?
Står bare å loader uten å komme noen vei :man_shrugging:t3:

https://beta.tekinvestor.no/t/hvilke-selskap-vil-du-fa-aksjonaerlister-for-runde-2/20849/5

2 Likes

Samme!

Snodig, skjer her også.

Jeg oppretter en ny tråd i kveld med en skikkelig avstemming i stedet :smile:

1 Like

Ny aksje på første plass @pdx?

Screenshot 2020-04-21 17.50.45

2 Likes

Har du ikke hørt om O? :joy::joy::joy:

2 Likes

Er det mulig å få inn i header’en på en post (sammen med ant views og tidspunkt) hva kursen var på det aktuelle tidspunkt posten ble skrevet uten at det krever for mye ressurser? (evt sluttkurs den dagen)
Jeg har tenkt flere ganger med meg selv når jeg leser tilbake i tråder med eldre innlegg at det hadde vært utrolig kjekt å se hva kursen var på det tidspunktet uten å måtte sjekke på investing eller liknende.

Ja, jeg må innrømme jeg begynner å bli ekstremt lat nå som du legger til rette for så utrolig mange fine finesser her :blush:

9 Likes

Støttes, den funksjonen er jo ganske nice! :ok_hand:

De har den på Placera/Avanza forum, som sikkert flere har sett. :+1::+1:

3 Likes

@pdx SRbank viser + 5,58 % for dagen, mens den i realiteten falt 4,22 %.

1 Like

@pdx om det ikke er en funksjon for det i dag, kunne du laget en funksjon som skjuler alle innlegg fra gitte brukere?

Det finnes, se lenken jeg svarte med i den andre tråden :smile:

1 Like

Hei!
Er TekBot syk - det har vel ikke kommet noen meldinger på Pho i dag=?

Jeg sjekker det!

1 Like

Skal være i orden nå :slightly_smiling_face:

2 Likes

Går det an å foreslå at @pdx eller Tekbot kommer med en melding om oppkjøp av Nano?
Helst over 3-4 milliarder dollar.
Det er min feedback/forslag til forbedringer :stuck_out_tongue_winking_eye::sweat_smile:

1 Like

Hadde det vært mulig å få kryptovalutakurs mot norske kroner i stedet for USD? Særlig nå som kronen er så svak ville det gitt mer ro i sjelen :smiley:

1 Like