Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Frontline Ltd. (FRO) 🚱

06/06-2019 17:16:38: (FRO) NOTIFICATION OF TRADE

14/06-2019 21:30:50: (FRO) FRO - Update Regarding Front Altair

18/06-2019 22:14:57: (FRO) FRO - Update Regarding Front Altair

19/06-2019 22:07:20: (FRO) FRO - Acquisition of VLCC Resale and Two LR2 Newbuildings

Ser ut som det er lite interesse her pÄ forumet, men legger denne inn allikevel.
Aksjen var nede pÄ lavt 60 tall, men er nÄ back in track. Ser ikke bort fra at den vil fortsette Ä svinge fÞr den gÄr videre.
Litt forundret over at 2 Ăžre svingning i Funcom eller med. produserer flere 100 meldinger, mens aksjer som beveger seg 10 og 20 % er totalt oversett, bare en liten digresjon! :anguished:

5 Likes

Legger en lenke til Fish sin analyse :smiley:

Kan legge ved at det er muligheter for Ä sette en HL helt ned mot 65 uten at trenden brytes(om makro skulle skurre litt), men at vi pÄ et par ukers sikt med stor sannsynlighet kommer til Ä jobbe opp mot target.

1 Like

Noen som har innspill pÄ kjÞp av Frontline nÄ? Fundamentalt tror jeg det er et godt valg, men er det noen som sitter Ä venter pÄ en teknisk inngang?

Liker bedre Hunter eller Okeanis, fordi spriket i verdsettelse er altfor stort og bĂžr tettes.

Frontline P/NAV: 1.3-1.4
Okeanis P/NAV: 0.76
Hunter P/NAV: 0,77

2 Likes

MÄ oppdatere analysen min litt etter ny info. Vi brÞt opp av horisontal linje og 50MA den 21.06, men fikk ikke noe follow through, dette er et faresignal. Vi ligger nÄ pÄ undersiden av 50MA og trendlinja, sÄ de fÞrste dagene av neste uke blir viktig. Kommer vi oss over igjen sÄ er vi reddet kortsiktig, men bryter vi under 65kr sÄ kan dette se ut som et bear-flag, i en ABCD korreksjon(se bilde). Jeg var bull, men jeg har i bakhodet at OSEBX ogsÄ muligens former et bear flag(se analysen min i makro) noe som garantert vil slÄ negativt ut pÄ FRO om dette iverksettes. Her er det bare Ä fÞlge godt med til uka!

2 Likes

Mandatory Notification of Trade

Du traff flott pÄ den.
Ser du noe spennende nÄ i Frontline?

NOTIFICATION OF TRADE

PÄ 56 nivÄ var det logisk Ä kjÞpe, men akkurat nÄ sÄ ville jeg ha ventet og sett hvordan konsolideringen former seg, og om kursen holder seg i 73-80 rangen den har begynt Ä forme. Litt tidlig Ä si ennÄ, men det kan vÊre et bulflag som formes, men tar fort en uke fÞr fÞr man ser det sikkert

1 Like

FRO - Extension of expiry date of first option for two Trafigura Suezmax tankers

FRO – 2019 Annual General Meeting

FRO - Expiration of options to purchase additional Suezmax tankers

Ser ut som du fikk rett, den seiler fortsatt med god fart og er opp over 10 % i dag
:smiley:

1 Like

FRO – Increase in share capital

Siterer meg selv fra hva jeg skrev i Mai og det er ikke bare meg som tror at der er mer oppgang i vente, fraktratene bare stiger. Ser i andre trÄder at det diskuteres at FRO har steget sÄ mye at det er bedre Ä gÄ inn i andre skipsaksjer.

Kan hende det er riktig, der er mange som strever med det valget, litt gammel artikkel, men den stÄr seg fortsatt. https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2019/06/analytikernes-shippingfavoritter.

En trenger ikke bare sitte i en da jeg har stor tro pÄ hele sektoren. Jeg fÞlger derfor ogsÄ BWLPG, Flex LPG, Gogl og og Hunt. Det viktigste tror jeg er Ä komme seg ombord :motor_boat: Vi burde gjerne hatt en egen trÄd for Skipsfart smÄprat?
Har ingen tro pÄ at Frontline har nÄdd toppen, nÄ har den passert 90. :smiley: DNB har hÞynet kursmÄl til 101, i 2015 var den i 150. :question:

1 Like