Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Du vet når den begynner å gå så går den. Regner med de som prøvde å skremme i romjulen er borte nå og har lastet opp det de kan så nå blir det som en varm kniv i smør :slight_smile:

Is i magen.

Mange vil få litt høydeskrekk og kaste seg på salgsknappen.

Viktigst at den ender over 1,80 kr i dag, selv om jeg tror sluttkurs vil være noe over dette.

2 Likes

I dag er den sterk. Volum bra. Teknisk bra. Nå starter det.

1 Like

Kan ikke du sette opp en 5 ukers Tekinvestor-Vikinglotto kupong med tall du har valgt selv nå? Åpenbart noe riktig med magefølelsen din om dagen!

7 Likes

Sluttkurs 1.86 eller 1.93. Mitt tips.

facebook nu:

Awesome! We’ve been nominated in MMORPG.com’s “Player’s Choice Awards - Most Wanted MMO of 2017”.

8 Likes

er det nå vi skal få melding her om at monster-traderen vår solgte 50k på 1.95? :slight_smile: Muligens litt tidlig, i morgen er en bedre salgsdag like før trigger (streamen) for slik trading.

Er litt redd for salgsstemning i morgen. Kursen har jo nå gått ned betydelig etter hver stream.

Drit i kursen nå kortsiktig. Se frem mot februar. Tror du kursen er høyere enn i dag da? Jeg tror det.

Den trades helt åpenbart med kjøp før stream, selg etter stream og jeg har en mistanke om at det er kun en skikkelig god stream med sannsynligvis pvp som kan bryte dette mønstret.

1 Like

Trade gjerne på ører, frykt gjerne kortsiktig fall igjen, eg tror dei som nå evner å se det store bilde, vinner tilslutt

4 Likes

Og se hvem som snakker da :slight_smile:

2 Likes

Hihi :cowboy_hat_face::clap::champagne::clown_face:

1 Like

Is i magen nå.

Kurs langt høyere utover i februar… :slight_smile:

1 Like

Solgte 50k på 1.98. Har 200k igjen. Husk at disse aksjene jeg solgte nå kjøpte jeg ekstra pga den jukkingen som var tidligere. Altså ekstra trading.

14 Likes

Solgte 10k på 1.99, fylt BSUen for i år :slight_smile:

9 Likes

RTG

Det jobbes her også og funcom får litt av pengene.

2 Likes

I tillegg har man jo Funcoms eget TLJ, som faktisk har 220-230K eiere nå, samt Dreamfall med 140-150K eiere. Og ikke minst TSW som har fått mange nye spillere. De kjører hardt på med salg nå i alle spill (se oversikten til Holmes).

Mon tro om de forbereder seg for in-game reklame for Conan Exiles. Selvfølgelig er det jo også for å få en boost i salget, og det ser ut til å ha funket bra.

2 Likes

Se her ja, vert til lunsj, ser bra ut.
Spennende å se når det virkelig tar av

Ser den ikke høyere enn 2,20 kr ut mnd. Det skal jo sies at spillet er ikke ferdig og lanseres kun som beta slik at bruker kan tilbakemelde feil som kan bli rettet opp til lansering. We happy few har solgt rundt 110,000 eksemplarer i EA og hadde mye bredere presse dekning enn Conan Exiles. Noen som ser andre tall til slutten av mnd?