Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jeg vet det er to helt forkjellige type spill
Men bare sjekket tallene på steamspy

Jepp, følger Morti, trader potten ut på 1,99 kjøpt på 1,36. Den skal inn igjen neste uke.

:wink:

Sitter fortsatt lasta!

5 Likes

Du må jo sammenligne med eksisterende spill som ligner mest mulig og deretter se i forhold til hva de har levert og hva CE kommer til å levere. Early Access er utrolig populært og folk bryr seg ikke om spillet ikke er helt ferdig, så lenge det er spillbart.

I og med at vi allerede er rundt 2kr, skal du ikke se ifra at det blir ett lite rykk siste uken før lansering. Riktig ikke nok en 6 dobbling, men kan se for meg at det fort kan bli 50øre - 1kr bare i løpet av siste uken :slight_smile:

RT 2.01, med ny høy 2.02!

Der gikk det retard mye på et par minutt

Da klarte endelig 2 kr! Så utrolig bra dag dette har vært!!

7 Likes

Bare jeg som synes denne er ganske pen?

5 Likes

merkelig timet at de 14 stk som hadde til sammen 1,1 mill aksjer på 1,99 og 2 kr skulle plutselig slette ordren sin ? :open_mouth:

Og dette er på luft, tenkt hvis de faktisk kliner til å lager det beste spillet i sjangeren, orker ikke å tenke på det engang.

3 Likes

Tror mange av de som solgte på 1,6 og 1,7 har lett panikk nuh :stuck_out_tongue:

1 Like

er nok mange som har glemt og knytte skoa og stramme stavene sine ja.

I´m all The Way Up

3 Likes

ser NTF er hissig på kjøperen i dag!

Det ble ikke slettet noen ordre, det ble kjøpt/solgt litt over 1,2 millioner aksjer i løpet av ett minutt (13.12-13.13).

4 Likes

åja, da er det bare vps min som ikke fikk oppdatert seg, ser det nå!

1 Like

Haha, trodde dere virkelig 2 kr var topp? Idioti å selge på 2 kr når vi har brutt ut av en pennant formasjon. Oppsiden er så mye mer. MINST 2.45 for formasjonen, men reell motstand ikke før 2.80. Jeg sitter rolig. Var på butikken, da stod kursen i 1.93. Kom tilbake nå og kursen står i 2.07 :slight_smile:

8 Likes

Stikk på butikken en tur til,sikkert noe du har glemt

12 Likes

Helst dra en tur til Ikea med dama/kona/morradi/bestemore eller noen andre sånn at du bruker lang tid. Står garantert i 3kr når du er tilbake.

4 Likes

Nesten gøy å vedde på hva den står i da. Tror sluttauksjonen i dag blir helt vill : )

Var og gjorde ukens storhandel (prøver å handle inn alt av dagligvarer 1-2 ganger i uka så man slipper småhandling hele tiden). Helt enormt å se kontoen svelle opp slik - først med Nano i fjor, og nå med Funcom i år. Måtte aksjegudene fortsette å smile til oss og til Funcom! :smiley:

1 Like