Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Hva er egt grunnen til en så kraftig oppgang akuratt idag? Ikke for å klage altså😄

Årsak: Funcom

4 Likes

Husker når Funcom var #1 på omsetningslisten på OSE. Ah those were the days…

1 Like

Rätt kul. När det går ner är det panik och folk undrar vad som händer. När det går upp så blir alla frågandes också. Vi köper väl aktier för att vi tror att det ska gå upp:) Börsvärdet är ett skämt med tanke på vad som komma skall. Om det inte blir en flopp (som så många gånger tidigare) så kommer det bli en uppgång med duktig hävstång.

1 Like

Du tenker på i mai 2018? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hva sier denne skyen din, nå? :partly_sunny: :wink:

Vestavind med stiv kuling fra nord

Hehe, får håpe på det :smiley:

1 Like

Optimist / heth:

optimist

fun

Et sjeldent syn

4 Likes

Kjenner jeg funcom aksjonærer rett så skal denne ned igjen imorgen :joy::joy:

1 Like

Snart 15 kr nå :smiley:

Lovet meg selv å ikke la meg påvirke uavhengig av videre retning da jeg gikk ut på 13,10 på fredag etter 1 år+ i Funcom, men må innrømme at timingen stikker litt :joy:

Grattis Funcomeres! :boom: :moneybag:

8 Likes

Strålende happy med at jeg solgte aksjene jeg kjøpte på 13,- på fredag på 14,-.

5 Likes

Så, dette ser jo ut som en ultratypisk pump-and-dump, men på et eller annet tidspunkt, så går jeg ut i fra at motstanden på 16,50 ryke og da tror jeg vi skal opp mot 21 kr. Jeg har gått ut i fra at det skjer nærmere lansering, men vanskelig å si.

5 Likes

Frykter at historien gjentar seg her at det er en infamous pump & dump ja… Vi får se ila uka… hadde ikke gjort meg noe om vi bestilte noen ekstra dager med 15%-er :stuck_out_tongue:

Topper vinnerlisten og alt er velstand. Føles godt å ha anbefalt alle kollegaene mine å gå inn på 2 kroner i november. Flere som kjøpte :grinning:. Nå sier jeg, bare hold.

14 Likes

Jeg synes det krever baller å anbefale en aksje til kollegaer!

4 Likes

2 kroner og 6 månaders horisont? Anbefaller til bestemor :stuck_out_tongue:

1 Like

Men i dette tilfellet var det jo penger på gaten da :crazy_face:.