Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Man kan bo kjøpe 500000008 aksjer for å få et rundt tall

1 Like

Är folk rädda för omvänd split?

Folk kjenner emi kurs 2.60

Er i barnehagen på tekinvestor rehab

10 Likes

bilde

Får håpe på at tallene går motsatt vei av hverandre i morgen, antall ned og verdi OPP!!

6 Likes

Åpning 13,89 - Slutt 14,25 i morgen?

God help us all :sunglasses::star_struck:

Lurer på du på om du skal kjøpe Funcom, om dette er aksjen for deg? Om du skal tørre å ta risken. Frykt ikke valget er enkelt.

Åpne denne scroll ned til Conan bilde med play button på. Trykk play. Dette er musikken som spilles neste gang du går inn i banken for å mota det sorte Private banking kortet, samtidig som alle de ansatte står å klapper å heier på nettop deg for å ha tatt det mest fornuftige økonomiske valget som var mulig å ta. ( etter at du har kjøpt og solgt funcom that is).

10 Likes

Ifølge Netfonds gikk jeg fra noen tusen kroner til noen millioner i avkastning i Funcom-aksjene mine etter at børsen stengte…
Ser fint ut så lenge det varer :grinning:

6 Likes

Mens jeg er noen titusen i minus :smiley:

3 Likes

Det är synd att aktien är så jävla TA styrd. Jag är dock övertygad om att det fundamentala kommer att ta över på sikt. Nu är affären klar och nu kommer en omvänd split för att slippa den här “öres-stämpel” aktien har.

  • Senaste 9 månaders resultat med 380 miljoner aktier (nyemissionen + jebsens lån innan omvänd split) har Funcom P/E 16 och mot svenska peers som ligger runt 32-40.
  • Vi har nu en stark kassa på 150+ miljoner NOK att skapa en fin publisher plattform (Tänk Starbreeze publisher satsning på Deliver us the moon. 500000 usd. Det blir några sådana spel och ju fler man satsar på desto större chans för ett succé spel) och att fortsätta satsningen på interna spel. Blir spännande vilka spel man kan genom heroicsignatures (vi har redan sätt hint om Doomtrooper game)
  • Nu kan man efter CE satsa mer på sina interna spel.
  • CE releasen kommer hypeas stort och Funcom själva enligt newsletter är riktigt hypade över sitt Combat System.
  • Vi kommer få höra mer om Bearded Dragon spelet snart och som kommer släppas i år.
  • Nya säsonger av SWL!

osv osv…

Jag är iaf övertygad om att vi kommer se en mycket högre kurs inom en snar framtid.

12 Likes

Eller Dead by daylight og 2 MUSD. Det er ikke store investeringen som skal til for riktig prosjekt.

Dere som er trøtte av TA, det er bare å putte TA-trådene som dempet.

2 Likes

TA hva er TA?

Dempet alle TA trådene fordi det ble formye mas, + at flertallet aldri treffer uansett :stuck_out_tongue:

2 Likes

Fortsatt 600k her. Satan jeg blir rik i morra #bitches

6 Likes

29

8 Likes

Me to! :joy::money_mouth_face:

2 Likes

Da casher vi ut 7-10 mill hver i morra. Partymode-on

5 Likes

@Christian Nej långsiktigt kvittar det. Mer trött på att TA-tråden börjar tappa sitt syfte. En del ritar lite streck hur de vill atm beroende på om de är ute eller inne. Tappat sitt ändamål.

6 Likes

@christian, hvor viktig vil du si volum er ifht validiteten til TA?

Vel, jeg prøver å lære meg TA og er langt fra utlært, men mens man trenger bra volum for å bekrefte brudd opp, så er det samme ikke nødvendigvis sant for brudd ned. Volumet i dag er lavt nok til at en med litt aksjer kan manipulere kursen ned, hvis det var det du lurte på.

Samtidig vil jeg komme med en observasjon, når all TA er negativ, mens det fundamentale ser ok ut, så er det på tide å kjøpe å vurdere kjøp. Det kan ikke da komme noen flere tekniske dårlige signaler, kun positive. Så, selv om 1d-skyen ga et klart salgssignal i dag, så kjøpte jeg. Jeg har litt tørt krutt i tilfelle det var en dårlig ide. :stuck_out_tongue:

5 Likes