Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Jepp det er klart. Men volum blir det :grin:

Mounts + sorcery ? :wink:

2 Likes

Altså, etter PS4+ suksessen, så kan Funcom fint ha gått for å kjøre på med en større CE update som de ikke hadde gått for uten det ekstra potensiale den suksessen hadde. Det er et par måneder siden, så kan godt være de har noe klart nå. :slight_smile:

Hjelpe meg, roboten er mer enerverende enn vanlig i dag.

De som har lyst til å se noe morsomt: legg inn en kjøpsordre i sluttauksjonen, for så å se at :robot: legger ut salgsordre under det du faktisk byr.

1 Like

Hva var det de gjorde i Las Vegas for en stund tilbake?

Henviser du til det jeg skrev et sted oppi her? I så fall tenkte jeg på når Funcom twitret om at de var i Las Vegas / Nevada for å filme noe hemmelige greier. Ble for det meste antatt at det dreide seg om CU…

Meeeen, de landskapsbildene og filmingen de åpenbart gjorde er ikke blitt benyttet enda. Og når de holdt på med filmingen, merket jeg meg at de hadde med seg en esports-manager på minst en av turene ut i ødemarken.

Edit:

Jeg snakker om filming og bilder som dette:

og

Han fyren de hadde med seg (https://twitter.com/CommanderCrypt0) er tydeligvis ikke community manager for esports-laget jeg har glemt navnet på - det står ikke lenger i bioen hans.

Edit 2:

Fant min egen post om dette på TI i vinter:

10 Likes
23 Likes

Det er jo ikke grenser! :heart_eyes::heart_eyes:

3 Likes

Hva tror folket om Epic exclusive? Blir nok myyyye surmuling om det skjer

Ikke meg i mot hvis så skjer, er noe annet å være en Epic-exclusive fra starten av, og ikke bytte etter å ha først vært til salgs på Steam som typ Metro Exodus. Epic betaler noe voldsomt for sine eksklusive titler.

1 Like

Som aksjonær sier jeg show me the money

2 Likes

What she said, epic betaler LATTERLIG med penger :smiley:

3 Likes

Ikke like upopulært nei, men folk trenger ikke rare unskyldningen for å klikke på funcom. Har KUN sett negative reaksjoner mot alle og enhver epic exclusives.

Men ja, får de en god deal så tar de vel den.

Haha, snacka om att bygga upp förväntningarna!! :smile:

Men; ska bli sjukt kul att se vad de kommer avslöja!

3 Likes

Dongslider på MYZ gjengen?

3 Likes

Är de idag de var något med Pareto och FC aktieägare?

Stämmer bra :+1:t2:. De ringde mig igår, men har oavsett inte möjlighet. Nån på TI som ska gå?

1 Like

Funcom tar turen til årets Retrospillmesse i Sandefjord om et par uker.
Joel Bylos holder panel til og med :facepunch:

7 Likes

Synd ikke Funcom responderer whatsoever på makrobulling - omvendt, derimot :sunglasses:

I følge kursen skal fun presentere et splitter nytt puslespill inspirert av CU på E3 (i svart hvitt) medfølgende soundtrack spilt inn av ole ivars for rett stemning

12 Likes