Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Tips til sider/verktøy for å tracke ps4 salg mottas med takk…

2 Likes

@cagey2 Det beste jeg har sett hittil er å følge med på antall stemmer de har fått.

4 Likes

Non ferdig å selge ?

Ok, takk Christian!

Ser det også er mulig å sortere diverse søk mm på most popular men der er jo slitsomt i lengden…

Btw The Park er øverst på listen sortert på most popular når en søker på park

:wink:

2 Likes

De publiserer også monthly top sellers, men det er vel for mye å håpe på :slight_smile:

Crimewave kom inn der, men ikke unravel, så det skal ganske mye til

4 Likes

Unravel #17 på downloads i mars, så de er med.

3 Likes

The Park #76 på listen over mest populære denne måned-horror. Ikke verst det allerede?

1 Like

Har ikke peiling :slight_smile: det skjer vel noe spennende snart :wink:

Jeg sitter med ca 20% av porteføljen min i Funcom, synes det er et spennende selskap og CE tror jeg kan bli en stor hit. Min bekymring for øyeblikket er dårlig volum i aksjen, lite ny info om CE, mulig kursfall pga årsrapport som kommer snart samt usikkerhet rundt videre finansiering. Synspunkter rundt dette? Vurderer å selge ut, og kjøpe meg inn igjen på en lavere kurs, men plutselig kommer det en melding og toget går…

I det du må snevre inn på sjanger, og ikke bruker topplista direkte, så er antallet solgte ganske så lite signifikant.

3 Likes

En årsrapport er da i hvert fall ikke noe å frykte

:slight_smile:

1 Like

@cagey2, vi har vel sett tidligere at topplister innen forskjellige sjangere ikke gir noe som helst. På en slik liste vil en nedlasting fra eller til utgjøre store sprang på lista. Det et kun plasseringer over alle solgte som viser noe, og som gir penger i banken.

Det er sant det, men så har det en nyhetsverdi for oss her på forumet om den kommer høyt opp på lista i ulike sjangere også. En vet jo at folk ofte sorterer på sjanger når de leter etter spill de vil kjøpe…

En ting er i hvertfall sikkert… De høstet/r bra med likes på facebook posten idag.
De er på 310 likes, 30 comments samt 14 delinger.

Det sprer seg mer og mer… :wink:

Edit;
Veldig greit at største andelen av fans er fra USA og… :smiley:

4 Likes

490 likes, 47 comments og 22 delinger.
Den mest populære posten så langt og det er ett landskapsbilde!

Gleder meg til vlog/trailer idag/morgen?!

5 Likes

De som lager spillet er også fornøyd med hvordan det ser ut.

https://twitter.com/witchingbones/status/722739019600293888

5 Likes

Hehe, oops… årsrapporten i Sandnes Sparebank var visst litt å frykte!

1 Like

Sitter du med aksjer der?

Et godt eksempel på at selv ikke tilsynelatende lav risiko case er uten risiko og at alle aksjer kan krakke.men det er jo på grunn av denne risikoen man kan tjene penger i aksjer.spre porteføljen er nok lurt… Sannsynligheten for at denne skulle krakke var liten, men ikke null.som vardia

1 Like

Jeg kjenner Vice President i Sandnes Sparebank. Han er “tilfeldigvis” på ferie :stuck_out_tongue:

3 Likes