Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Ja og hvordan dette dekkes av media. Massene har ikke oppdaget og kjøpt Funcom igjen. Vent til hvermannsen leser om spillet i avisen, Funcom er en folkeaksje som folk synes er moro å kjøpe litt i.

4 Likes

Så jævelig sant @holmes! :smiley:

3 Likes

Snart begynner moroa :wink:

13 Likes

Conan nyhetsbrev…hinter muligens til nettsiden over?
http://www.ageofconan.com/news/the_year_past_the_year_ahead

"There’s also the subject of the brand-new Conan title that we’ll be releasing details on later this month. A couple of astute players already may have sniffed out a trail. . .

Stay tuned for more soon!"

Ellers har game director på TSW, Romain “tilty” Amiel tatt over føringen på Age of Conan. Det er mye som rører seg i rekkene hos Funcom.
http://www.ageofconan.com/news/greetings_from_the_game_director_romain_tilty_amiel

6 Likes

Nettsiden er tatt ned men her er en cachet versjon:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:W_HLNVIxom0J:www.conancountdown.com/+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=us

6 Likes

Det er vel siste mulighet i dag og morgen for å få aksjer under 1.50 skal jeg ta en kvalifisert guess, nå kan det fort bli mye baluba fremover. Kjøper mine siste i dag. Lykke til i dag, måtte børsen karre seg litt opp igjen og opec mafiaen kutte produksjon snart, melding om dette forventer jeg i februar hvis prisene vedvarer, for mange av medlemslandene sliter og de skal tross alt drive det som gagner medlemmene best.

Edit: Da kjører vi litt igjen, 1.40 neste :slight_smile:

4 Likes

Funcom RALLYYYYYY

:slight_smile:

2 Likes

Se hvordan den rykker igang nå på små volum, tenk da nyheter kommer og volumet passerer 10 mill msatte aksjer før lunsjpausen, DA blir det moro…

3 Likes

Håper ikke den stikker skikkelig før mandag, for da skal mye av de imaginære AksjeNM kronene også plasseres her :wink:

3 Likes

Yes, 50.000 blanke fantasipenger :slight_smile:
Jeg tror vi fort kan knerte 1.50 i morgen, mm alle er inne eller noen som selger for å realisere en 5% gevinst!

1 Like

Er faktisk 100k (og du kan bare putte 25% i en og samme aksje) :slight_smile:

ok, da var det i en annen aksjekonk på e24 :slight_smile: 100k enda bedre :)Man da må vi nok kjøpe på 1.50 tallet :slight_smile:

1 Like

Det er jo sikkert mange som har solgt som vil presse kursen opp hvis/når de skal ha ny inngang. Ser at det er visse personer på Hegnar som har blitt mer negative…

3 Likes

411000 til salgs på 1,45. Noen som vil ut, eller som vil presse ned prisen?

Edit: borte nå, så var nok bare lureri

3 Likes

Det var sikkert Bagger :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Fredagens stream er utsatt til neste fredag.

1 Like

Sad nor is gone…

1 Like

Utrolig spennende nå. Gleder meg virkelig til å se dette spillet. Conan rocker :slight_smile:

5 Likes

Ser at det er planlagt et nytt Conan penn og papir rollespill:

Modiphius is working with other Conan Properties licensing partners including Monolith Board Games, creator of the hit CONAN boardgame which has surpassed $2 million on Kickstarter, and Funcom, creator of the long-running, free-to-play, MMO Age of Conan, as well as Pulposaurus and their CROM miniatures game.

De sier altså at de samarbeider med Funcom og det er kjekt å vite for det kan vel ikke bety annet enn at man her vil få synergier og enda bedre story.

Det andre er at dette skal lanseres til sommeren med en kickstarter i Jan/Feb:

Modiphius is already working on the roleplaying corebook for Robert E. Howard’s Conan: Adventures In An Age Undreamed Of to be released this Summer. A Kickstarter is planned for Jan/Feb 2016 to fund a larger range of roleplaying supplements, campaigns, and accessories to follow the core book.

Dette er vel ganske heldig for Funcom sitt nye spill i 2016 : )

6 Likes

Nærmer seg, nå 553.5

4 Likes