Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Hehe

Det fungere jo begge veje, sådan som det er sket de sidste par uger :wink:

2 Likes

Conan Exiles

Tar man alle timene og alle visningene blir det snitt på 14.259 totalt per time!

3 Likes

“A new Funcom for a new generation of gamers”

1 Like

93-95% LIKE VS DISLIKE! på samtlige!

4 Likes

http://2p.com/40642989_1/The-Secret-World-Finally-Gets-a-Group-Finder-by-Blake-Lau.htm

gikk utigjen, ble noen kinopenger til helgen ig litt til neste helg

2 Likes

Ikke prøv deg. Jeg er fortsatt superpositiv til Exiles. Du vet jo at det er noe sånt jeg har drømt om, med mindre du har hoppet over alle postene mine siste året.

Det er fremskyndelsen sammen med at emisjonen må skje raskt som gjorde at jeg vil stå utenfor en liten stund. Inn igjen skal jeg. Kjøpte forresten Funcom på 1.68 og solgt på 1.73 i NM i dag. Så jeg har nå tjent litt på Funcom der da :slightly_smiling:

2 Likes

Jeg pantet noen tomflasker med Hansa pilsflasker og kjøpte noen nye aksjer :slightly_smiling:

10 Likes

Jeg har 2.3% av pengene i Funcom, men synes kanskje at det er litt mye. Heldigvis gikk prosenten ned fra igår til idag…

3 Likes

Da er vi allerede under salgskursen min. Jaja…

Hva skjer Onns??? Er du blitt negativ til spillet nå? Du som likte spillet så godt i går :wink: haha!

3 Likes

Artikkel i DN: http://www.dn.no/nyheter/finans/2016/01/29/0859/Funcom/funcom-vil-hente-minst-43-millioner-kroner

Litt mindre negativ enn Hegnar :smile:

1 Like

Nå sa ihvertfall Onns:

Spørsmålet er om det blir noe “sell on news” på fredag… Har fortsatt ikke kjøpt meg inn igjen.

Så han er ihvertfall helt åpen om hvor kort han muligens skulle sitte på Funcom. :wink:

Håper kursen holder seg sånn passelig høyt så Jebsen ikke får alt for lav konverteringskurs. Det kan jo være at kursen stiger litt når folk skal inn igjen og trade litt når vi får lanseringsdato for The Park på konsoll. Håper de slipper dette før prissettingsperioden.


4 Likes

Ja jeg har ikke noe problem med noen som kjøper og selger jeg. Er jo ikke helt dust. Det var et svar på at han tok opp det samme om meg for 1 time siden…Men jeg liker ikke at folk sier de kjøper når de egentlig selger og slikt. Det gjør aldri jeg. Jeg gjør som jeg sier og sier hva jeg gjør. Mulig jeg skal slutte med det hvis stemningen blir dårlig om jeg sier hva jeg gjør. Kan jo bare kutte det ut hvis ingen er interessert.