Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Mye som kommer til å skje de neste 8 mnd. SWL, CE på xbox og ps4, ny CFO, og flere spill kommer etterhvert… what a time to be alive

1 Like

Du skrev selv tidligere i dag at vi hadde steget 5% (på det tidspunktet) uten nyheter. Show me the big news. :wink:

Edit: @jonatooth Flaks at jeg har penger til begge deler. :smiley:

Se i innsidetråden der er artikkelen postet. så får vi se hva som dukker opp på xbox one sesionen idag og imorgen.

Her tror jeg du overvurderer deg selv, eventuelt undervurderer mange andre.

2 Likes

Den arrogante holdningen er det bare Zlatan som kler :rofl: De fleste sitter langsiktig, med samme innganger som du nevnte så tror nok du undervurderer en del også

2 Likes

Cantona kledde det bedre. :wink:

Hva er denne greia med å sitte langsiktig? Vi var over 5 kroner. Det er ingen penger å tjene på å sitte på fra 5 kroner, ned til 2 kroner, og opp til 5 kroner igjen. Med mindre man selger i nærheten av toppen, og heller trader eller kjøper seg inn igjen lavere.

Ta denne diskusjonen i “småprat” da :slight_smile:

20 Likes

Back on topic guys. Husk forumreglene.

15 Likes

Mørknet vell ikke helt igjen idag? :urn: :upside_down:

1 Like

Bjørnen våknet

Vi snakket på chatten om at den kunne komme ned rundt 2.3x men der er det jo noen støtter, sma200 og 20. Vi får se.

Motstand rundt salgsprisen til Jebsen

2 Likes

Kursen idag handler jo mest om en trader og lite om teknisk

1 Like

Tviler, innn og ut er nok set som gjelder

Lurer på hva som hadde skjedd om Funcom kom med en melding at xbox release ble utsatt, virker som den går nedover uansett hvilken nyhet om den er positiv eller negativ🤣

2 Likes

Den trekanten / vimpelen hva du må kalle det begynner å bli rimelig trang…

8 Likes

Truffet bra med denne synes jeg. Kudos! :ok_hand:

Ble vel som de fleste forventet i går :slight_smile:

Vedlagt er oppdatert chart med en potensiell stigende trendkanal som kan ta oss over 2,8. Støtte på 2,2.

9 Likes

Dette er første gang at vi ikke faller videre på dag to etter test av motstand på 2,8 :slight_smile: Bull

10 Likes

Det er sant, desto større usikkerhet vil jeg tro det nå skulle bli på en kortsiktig trade dersom man ser en dump i morgen. Derfor jeg ikke klarer å bli med på de turene ned…overbeviser meg selv om at det ikke skjer igjen :stuck_out_tongue:

kan det være mulig OHS på gang her?

3 Likes