Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Jo men nå ligger jo aksjen fremdeles i en intakt bratt opptrend, og likevel blir det masse hyling fordi aksjen er ned noen kroner.

4 Likes

Det er nettop poengen min. Liker du selskapet og tror om mye høyere kurser, gå ut og nyt av solen.

It’s a beautiful world.

16 Likes

Varför du sitter här och försöker överbevisa andra? Gå ut själv… bara lägga order och vänta på dina nivå. :sunglasses: Det blir som det blir… vi har olika förväntningar.
Har lite fri tid idag :wink: TA folk är veldigt smarta när saker har redan händ eller aktier är på röd sida… veldigt aktiva då…

Når jag påstår att kursen skal ned før att smart money selger så blir du sint, og når jag sier att man kanskje ikke skal sjekke kursen hver femte minutt om man er long aksjen blir du sint…

Vi har ett ord for deg inom medisinen… Men du får lure ut det selv.

4 Likes

Jeg lure på om du er barnelege eller jordmor (far) :joy: så ett innlegg for en tid tilbake at du hadde tatt imot en gjeng med krabater

Jag er student fortsatt, har noen måneder igjen. Men har hatt en del klinikk og deljobber på pediatrisk og gynekologisk. Er instillt på trauma kirurgi, så ingen barn. Har fått nok av det :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hvordan er chartet for gynekologisk trend? :stuck_out_tongue:

På rundt 17 vil jeg se etter bullish candles… ikke før.
Bryr meg ikke om volum eller trender noe særlig.

(tok bort log scale pga bedre bilde eksport)

2 Likes

Så hardt som Funcom blir ræv***** tror jag vi må på gastrologisk. Unnskyld språket.

Lyset i tunnelen tar til slutt slut.

4 Likes

Det kommer ann på hvilken vei du kjører! :joy:

Babyrage er jo svensk, så jeg antar han rygger. :wink:

… beklager avsporingen :slight_smile:

2 Likes

a1ef2859a72c334af367411092877bf00b9fce2c

3 Likes

Jeg pleier jo å like vimpler, men de fungerer visst begge veier. Target ved brudd ned er ca 19-20 kr et sted.
image

… er litt lite kjøtt på beinet her egentlig, oversiden har ikke helt touchene den burde.

1 Like

Om det ikke skjer et eller annet så synes jeg også en test av 19 virker temmelig sannsynlig. (Tror også den holder)

1 Like

Jeg hadde en lærer på gymnaset i harstad i gamle dager. Han hette fossmark. Utrolig smart fyr. Nesten for smart og muligens tippa over :joy: han var den typen som stilte på skolen med 2 slips på seg og banka på døra når han gjekk ut av klasserommet. Noen hadde sett fossmark stå i en stige heime og malte huset da han tok ett skritt tilbake for å få bedre overblikk. Jepp. Lårhalsbrudd i 3 grad. :+1:
En kompis av han var innom posthuset en dag og så at han fossmark sto og klødde seg i hodet. Hei fossmark sa han til min lærer. Å faen fossmark var det sa navnets eier :joy::joy: han var ille altså.
Men greia var egentlig at noen hadde sett fossmark kjøre over saltfjellet i revers…han fekk vesstnok ikke bilen i 1 gir. Så gale kan det vær :crazy_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

11 Likes

dafaq​:joy::joy::joy:

Hahaha!

Kanskje bounce på MA50 som er på ca 20.2 ish i dagschartet

1 Like

Ser ingen motstand før runt 27, og har handlet etter det.

Ser ut til at vi får samme reaksjon som dagen etter launch. 21 holder og RSI touchet perfekt bunnen. Om det er ren trading og/eller en kortvarig short vites ikke, dog.

1 Like