Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Ønsketenkning. Husk 59% av aksjene som skiftet eier i går ble kjøpt på ask, hvilket betyr at det var kjøperne som var interesert i å få match og handel. At de som ypper seg kaster seg på i dugnad og selger samtidig de siste 5 min for å få ned kurs skarve 4% må du ikke la deg lure av. CE ligger #75 på steam, CO ligger #1 og selger voldsomt i Japan… mens det er bare 3 mnder til MYZ skal ut. Markedet vet dette og du må nesten regne med at de vil posisjonere seg.

3 Likes

Hvor finner du kjøpsstatistikk? Mtp. andel kjøpt på ask.

NetFonds

3 mnd er en evighet i dette gamet

Javel. Tror ikke Buffet er enig i det. " Børsen er et instrument som systematisk overfører verdier fra utolmodige til tolmodige mennesker" :blush:

6 Likes

Hype starter mye tidligere og mye skal skje innen da. Oppgraderinger, Pets kommer og nye dlc pakker. Ce skal vel også inn i nye markeder. Og siden aksjen falt allerede mye i går så tror jeg ikke den skal så mye lengre ned nå, visst i det hele tatt.

1 Like

Buffet :heart:

2 Likes

Tror på oppgang i morgen, ref forrige tester av støtte i trendkanalen.

15 Likes

At det sammenfaller med mindre fall og sterkt avtagende volum ifht i går er smått fantastisk ifht kanalen. Skulle nesten tro noen fulgte med på slik :wink: Vi klarer vel å skvise inn en dag eller 2 til med usikkerhet og sidelengs, tålmodigheten hos mange er tynnslitt?!

Godt å se at RSI er veldig lav, noe som sier at aksjen er bra oversolgt. Ser at tidligere har kursen gått opp igjen på slike RSI verdier. Så enten i morgen eller på mandag forventer jeg noe form for oppgang :slight_smile:

image

4 Likes

Det skal ikke store oppgangen til før de som datt av i dag og i går hopper etter.

3 Likes

Nei, det er sant men da har jo også noen mulighet til å utnytte dette ved å ta noen trades til også, da kan de fort kaste igjen. Var der selv foren del år siden, ikke like nervøs nå lengre heldigvis, men mye å lære :+1:

Teknisk lukter det hvertfall oppgang lang vei

3 Likes

Lav RSI er ikke bra.

1 Like

Do tell?

1 Like

Booooooooooooring :smile:

0.8%. Jaja, man får ta det man får :slight_smile:

3 Likes

det kommer på mandag da.

3 Likes

RSI er nå på sitt laveste punkt siden høsten 2017 (før ROBUR kom på banen, og alt var beksvart).

4 Likes

Ser Funcom kommer inn i et støttebelte som kan være av interesse. Kan være den tar i mot på FIB 50% og ned mot 16.70-16.50, men havner den i kanalen under (grå boks) tror jeg det kan bli kjedelig sidelengs utvikling. Ser ellers ut som en noe skjev HS formasjon på weekly og daily. Measured move om den stemmer kan man jo beregne selv… :slight_smile:

Det er etablert en LH/LL på weekly nå, så trenden er ned i min bok til dette mønsteret er brutt.

Weekly:

Daily:

4 Likes