Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - The Park media

Har sett ham poste 10 k hverfall… Vet ikke om det var her eller på HO… Det er en viss dualitet i personlighet og utsagn mellom de to stedene… Så kanskje du har rett vedr det som er sagt her. bryr meg ikke så mye om det :smile:

Vedr. reviews så gleder jeg meg til det. FUNCOMs absolutt sterkeste punkt er atmosfære og story… Nå lager de et spill med det i bøtter og spann… Det kan bli MEGET interessant. Liker og at Bylos er så ærlig på hvordan spillet har blitt til og hva kunden kan forvente… Tror det vil gjøre det lettere for dem i review prosessen og senere i møte med kunde…

1 Like

Sjekket begge sitene og på Greemangaming så står det eksplisitt at du får en steam-key, mens på Gamersgate så står det at det kreves 3. parts konto, så rimelig å anta det også er steam.
http://www.gamersgate.com/DD-TPARK/the-park

Jeg tror det vil si at salgene derfra ikke synes pr dags dato, men på launch-dagen, så får kjøperene tilsendt steam-keys som de kan aktivere, som igjen gir en boost i salget på launch-dagen som speiles i bestselgerlisten. Noe som er bra for Funcom ettersom det øker sjansen for å komme seg inn på topp-10 bestselgerlisten.

Min antagelse: aktivering av steam-key påvirker plasseringen på bestselgerlisten. Det kan godt være jeg tar feil her, har ingen kilder på dette.

Noen som har en kilde som går den ene eller andre veien her?

2 Likes

Det er steam. Fra Joel :

“Regarding a non-steam non-DRM version:
We were in discussions with another partner to release it as such, but it didn’t materialize. We might revisit it, but because we spent a bit of time integrating Steam API and adding achievements and trading cards, we do think that is the best experience.”

1 Like

Samme for SOMA… Så ja jeg har nok rett i det jeg påpekte lengre opp i denne tråden. Første plass på launch date er ikke såååå villt… Hvertfall ikke utenfor holiday seasons. Gjenstår å se dog om The Park klarer første plassen midt i Halloween. Tviler, men å være en dag inne på topp 10 hadde vært gøy.

1 Like

her er faq-en

Where can I purchase ‘The Park’?

The game is available on Steam, Greenman Gaming, GamersGate. However, a Steam account is required to play the game regardless of which retailer it is purchased from.

https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?94137-The-Park-amp-TSW-a-F-A-Q

1 Like

Vel… Blir morsomt å se hvor høyt vi ligger og hvor lenge ved launch :wink:

Ser at det byttes aksjer nå etablert på 1.30 tallet. Jeg tror mange venter på den fantastiske inngangen igjen… Lurer på hva som skjer når det blir litt lite igjen av de aksjene på 1.40 tallet :smiley:

1 Like

Noen som vil vedde på om The Park klarer å holde seg på Topp #100 gjennom hele presale perioden… Eller enda tøffere topp #75 gjennom hele presale perioden…? :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hva er innsatsen?

Trolig ute av listene imorgen allerede

Limer inn denne som jeg skriblet på HO…
Enig her Bagger, saken er godt belyst. Til dere som tror FUNCOM ikke kommer inn i pluss i Q3 og meget sansyneligvis i Q4(avhenger stort sett av T,Pa )kan vel ikke ha fulgt noe særlig med i Baggertimen :slight_smile: Skal ikke ta alt han skriver for god fisk men, FUNCOM har meldt ytterlige besparelser i utgiftene fremover og var veldig nær 0en i Q2, vi vet att LMO solgte bra i en periode på IOS rett etter slipp og det garanterer for + alene, når det var så lite på minussiden. Tror vi går inn i en ny tid for FUNCOM, vis The Park lykkes(+100000 kopier) har FUN masse muligheter til å lage flere spinn offs på tidligere spill og utviklings kostnadene blir meget hyggelige.
dette vil kunne gi litt penger i en slunken kiste som igjen gir muligheten til å komme med større spill og gi ro rundt betaling av lånene. Jebsen kommer om nødvendig til å gi ytterligere utsettelser viss ting ser ut til å bedre seg. En annen ting jeg liker er att det ser ut til att de kreative personene i FUN ser ut til å ha fått friere tøyler og att papirnissene holder seg mere til det de er gode på og lar kreativiteten blomstre innad i FUN. Kan ikke si noe annet eller att jeg kjenner att det kribler litt med tanke på hva som kan komme til å skje fremover, Men det første først: The Park 27,10,2015:-)

7 Likes

Presalget tar seg er breather tydeligvis… #77… MEN, jeg håper at vi ikke skal fyke rett ut av topp 100 som SOMA… Spennende fremover :stuck_out_tongue:

1 Like

Vi er inne i vimpelen fortsatt… Konsolideringsrykninger… Fint å kjøpe her. Du burde benytte sjansen du og.

Tørker inn med salgslyst… :confused: Hmm… kom igjen da.

Åssen kan du si det når både kurs og forholdstall bare går nedover? Folk selger jo som bare det :frowning:

Ja mange ønsker å komme seg ut av funcom nå!

Har venta lenge og det kommer ikke noe… :smiley:

Når man venter lenge så er det bare ikke stor pågang etter å selge :smiley: Derav kommentaren om at det har tørket litt inn.

mange spill kommer på salg i Steam nå ser jeg… Kommer på utover ettermiddagen?

Ser SOMA og The Park utvikler seg likt… Altså The Park selger som tidligere… er bare det at det kommer en haug spill på salg… ?

Sikkert mange som vil bytte til dolp fra FC