Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

G6 Materials Corp. (GGG)

Ble også meget skeptisk etter rapport og solgte på 0,175…overrasket over utvikling også :rofl:

1 Like

ZEN Graphene Solutions virker å være kommet lengre enn G6, og ha flere ben å stå på.
Men så er de også priset ca 15 x G6…Begge selskaper har ca 100 millioner aksjer (fullt utvannet).
Som priser G6 til ca. 130 MNOK og ZEN til 2000 MNOK…

2 Likes

Flyr avgårde :dart::rocket:

2 Likes

ja hva skjer nå? p&d?

Ingen nyheter såvidt jeg kan se, men det er nøyaktig 1 måned siden siste store økning. Så nå er det bare å vente på 19. mars😁

2 Likes

Rått

Tenk hva denne vil gjøre om man får news!?!
1$ ?

Edit
Det går rykter om at «krabbefisker’n» fra Bamble er inne i aksjen

1 Like

Ja går’n til dollar’n så blir det julaften her i huset. Krabbefiskeren ja😂 Skal ikke se bort ifra det😉

1 Like

Stemmer det

Ikke rart dette går unna da. Men nyheten har vært godt gjemt. Finner den ikke under «news» på hjemmesiden.
Mulig synet er dårlig dog…men måtte Google det fram.

Hold på aksjene! Dette går rett til 1$

Edit
Nyheten er fra 2020. Så ikke årstallet

3 Likes

Nå kan jeg angre på jeg fikk kalde føtter pga setning om akkumulert gjeld i kvartalsrapporten ja :wink:

1 Like

Snart halveis til dollar,n Mr. :wink:

1 Like

Solgte meg ut av samme grunn, så vet ikke hvor klokt det er at jeg kjøpte meg inn igjen i dag. Den går mye selv før forventede nyheter om oppstart av produksjon, så forhåpentlig er det mer å hente når de kommer i gang.

called it, pump and dump

https://www.thenewswire.com/press-releases/1AqRF8O8W-g6-materials-enters-binding-loi-to-acquire-gx-technologies-and-announces-non-brokered-5000000-unit-offering.html

1 Like

https://money.tmx.com/en/quote/GGG/news/7943446868668525

Da er det på tide å laste opp her igjen. Zen sitt «gjennombrudd» vil smitte over på resten av sektoren.
G6 la ut en meget bull børsmelding for kort tid siden.

Børsverdi nå bare 150 mill NOK ca

1 Like

Kanskje det ja, men har vært usikker på denne i år.

Dette intervjuet med CEO i dag fra Red Cloud overbeviste ikke meg helt.
De har hatt problemer med fallende inntekter fordi mange av kundene har jobbet hjemmefra. Og mange av kundene er innen forskning og lab-virksomhet. G6 selv har akademisk bakgrunn, så kanskje naturlig at de har mange slike kunder.

Oppkjøpet av GX Technologies (tidligere kunde) kan kanskje bidra med noe forretnigsmessig.
Får inntrykk av at de fortsatt fokuserer på produksjon av GO. Satsingen innen luftrensing er spennende, men virker som det ligger fram i tid å få et kommersielt produkt (mye som skal godkjennes av offentlige myndigheter sier han, men det gjelder vel alle aktører…).

Ja

Ingen tvil om at innlegget mitt var elendig timet. Viste ikke om dette intervjuet/presentasjonen. I følge noen på Yahoo var det ræva.

Solgte hele resterende innehavet 10 min inn i presentasjonen i går. Har vært litt skeptisk en stund og som @tverilytt nevner var Daniel lite overbevisende i går.

Jeg har ikke hørt presentasjon ved CEO Daniel Stolyarov, tidligere. Synes han framstår som teknolog og forsker, og ikke en selger.
Kanskje han passer bedre som CTO.

Men alt er ikke galt her, selv om det kanskje ble litt negativt fokus på noen ting, så virker det helt klart som det er muligheter og interesse for selskapet. Bl.a. har de blitt kontaktet av et flyselskap som ønsker deres filter-løsning. Og et maritimt selskap i Singapore ønsket løsning for skip, moto korrosjon, og det temaet har ZEN fått spørsmål om også. Men G6 hadde ikke nok produksjonskapasitet når det var aktuelt. Mener han sa de har kapasitet til rundt 20 kilo nå, og at det skal utvides med 5 gangeren framover.

Hørte for litt tilbake på en presentasjon av IR ansvarlig Nick Kuzyk, kan være verdt å høre på den.

De overtok GX Technologies, og hentet over 5 MCAD til kurs 0,20.

Så kan godt være at det er interessant inngangsperiode og nivå nå…

Lurer litt på om aksjene for GX kjøpet sitter “løst”, kanskje det kan forklare lunken omsetning og kurs de siste månedene?